12 нояб. 2011 г., 22:14

Достатъчно ли е да имаш топки, за да си мъж? 

  Проза » Другие
1379 0 11
2 мин за четене

ДОСТАТЪЧНО ЛИ Е ДА ИМАШ ТОПКИ, ЗА ДА СИ МЪЖ?

 

 

 

Днес с моите приятелки решихме да си направим двоен празник. Осми март е, пък ни се иска по-нестандартно забавление и решихме – отиваме на стриптийз. На мъжки стриптийз – ще гледаме прочутите Максимус! За нашето поколение това е като да качиш снимки във Фейсбук.  Обикновено за женските фантазии не се говори, сякаш в природата на жената няма заложен усет към откровено палавите сексуални игри и занимания.

И така – изтупани в най-секси тоалети, се срещаме пред клуба. Веднага се настаняваме на бара и се пооглеждаме, за да придобием представа или самочувствие за това, което ни чака. Повечето сепарета имат табелки REZERVE и за наше учудване в тях се настаняват нежни момченца с изписани черти или добре сложени мъжаги с бели ризи и черни панталони и задължителни дебели ланци. Решаваме, че сме сбъркали деня – но само в четвъртък прочутата група гостува в града ни и даже разбрахме, че има нова програма. Не че сме гледали старата, но за нас всяка програма щеше да е съвсем нова.

Вече смучем жадно първите си питиета, когато на сцената се появяват седем момчета, снети сякаш от филмите. Толкова много тестостерон не съм виждала на едно място. Публиката настръхва още с първия им танц и интересното е, че не само женската част мята диви погледи на дансинга. Момчетата се поразхвърлят и ни оставят без дъх. Улавям се, че галя чашата, както се гали любим мъж, а сламката любовно предъвквам. Усещам смущението и по лицата на приятелките ми. Във всеки случай доста се разгорещяваме, докато гледаме танца на красивите млади тела. Даже по едно време  пожелавам да съм кърпата, с която попиват потта си…

Всичко това ме накара да се замисля какво всъщност търсим в мъжете? В началото фантазията е тази, която приема желанията ни за реалност. По-късно пак тя е, която изопачава реалността, представяйки я за приказка непременно с добър край. И накрая  фантазията е тази, която ни отнася в миналото, за да ближем раните си и да се възстановяваме от неслучилите се връзки. Затова жените цял живот търсят любов. Или любовници. Коренът и на двете думи е един и същ. Когато умре една фантазия, на нейно място непременно трябва да дойде друга. Така работи женският ум. И колкото по-скоро го разберат мъжете, толкова по-рано ще престанат да се правят на мачовци или на непораснали деца, за да ги харесаме. Достатъчно е да ни дадат фантазиите, които са ни нужни…

 

© Вероника Митева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Фантазиите от всякакво естество са като мечтите и хоризонта. Стигнеш ли до тях... иска ти се да се появят нови. Изгубиш ли желание за нови - изгубил си се в мрака на тесногръдието. Така че дори една жена да намери мъж, пък било то и без топки, който да й подари фантазиите й мечтите й или хоризонта, нещата няма да се променят драмтично. Ако е истинска жена, тя веднага ще се огледа за други... фантазии мечтии и хоризонти имам впредвид де... не за топки. Благодаря за живото четиво! Хреса ми ! Поздрв за Голотомомиче !!! ))
  • Сексуалните фантазии са част от фантазиите изобщо, но за да ги има, трябва човек да притежава и въображение...Мъжете не по-малко търсят любов и любовници, като не ги намерят, отиват в най-близката кръчма...
  • БЛАГОДАРЯ КАТИ,ЛИНА, ВАНЯ,АНДЖИ! УСМИХНАХТЕ МЕ...
  • Приемам разсъжденията ти! Поздрав и от мен!
  • Много харесах и да, фантазиите са част от живота ни! Поздрави!
  • Харесах!
  • Toва е причината, "свалячите" да имат успех само с леките жени. Подхода към всяка една от нас трябва да е различен, защото ние самите сме различно, но това са прекалено много усилия и типично по български търсим възможно най - лесния начин за справяне с проблема! Поздрави и от мен Вероника, харесах!
  • Това ще си го отметна за в бъдеще .
  • Радвам се, че си разбрал идеята, vale!
  • Благодаря ти! Нямаш представа какво значи това признание за мен!
  • "Когато умре една фантазия, на нейно място непременно трябва да дойде друга." !!!...
    Поздрави за проницателното мислене,интересния стил ,мъдростта и таланта ти! Ще те чета.Отново харесах...
Предложения
: ??:??