18 янв. 2014 г., 18:40

Другата приказка за Златното момиче 

  Проза » Юмористическая
607 0 7
1 мин за четене

ДРУГАТА ПРИКАЗКА ЗА ЗЛАТНОТО

МОМИЧЕ

 

        Кой си има Златно момиче у дома, си седи в къщи, а кой си няма, ходи по конкурси за миски.

       На тези конкурси, най-близките места до подиума са заети от най-големите мискини, щото те казват кое ще е Златното момиче. По тази причина, аз едва успявам да се вредя за втория ред, което пък ми даде възможност да чуя другата "Приказка за Златното момиче". Тя започна така:

      - Виждаш ли го онуй русичкото, с едрите букли, дето деколтето му започва от пъпа – вкара героинята под прожекторите дебеловратият плешивец от реда пред мен.

       - Кое бе, мен, туй дето отзад цепката му е под цепката ли – изписука щедро напарфюмираният драгливец до него.

        - То, същото. Сребра се казва, ама на мен златна ми излезе, дорде я докарам до туй дередже. Три пластики на циците, една на устните и по две на горните и долните бузи. Коси ù присадихме и носа ù удължихме, щото беше кат картоф. Ама си струваше инвестицията, щото половината пари вече ги е изкарала, а ако гласуваш днес за нея, другата половина ще ги делим на две.

       - Какви ù са референциите – измяука пак чворестият.

       - Босът и Маймунека са възхитени. Аз също съм я пробвал, дрънчи отвсякъде – ухили се плейшнера.

       - Е тогава, ще я правим Златна – едва прошепна на ушо събеседникът му и си записа нещо на тефтерчето.

         Хич и не чаках повече, а се изнесох към бара дето вървяха залаганията – да изкарам и аз някой лев от туй Златно момиче.

© Лордли Милордов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Да, Биляна, сатирата е повече от хумора тук.
  • Да, текстът е смешен, но историята предизвика в мен съвсем различно от смеха усещане!
    Поздрави!
  • Забавлявах се, като го писах този текст, Виктор. А истинноста му ще се потвърди и в предстоящият конкурс за плеймейка.
    Това, че сте се смели, радва сърцето ми, Снежа.
    Благодарен съм на усмивките ви, Калли, Дани и Жени!
  • Лордли,бог си на сатирата. Смях се до припадък,а след като го прочетох на мъжа ми ,трябваше да му давам вода,за да поеме дъх от смеха. Поздрави!!!
    Ужасяващо страшно е, че всичко е точно така.
  • Разсмя ме! хареса ми!
  • Хумора ти е наистина златен!
Предложения
: ??:??