29 мая 2024 г., 08:05

 Ежедневки (52 и 53 част) 

  Проза » Юмористическая, Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
155 3 12
Произведение от няколко части « към първа част

Ежедневки 52

1. Маскирах се, като диво прасе... и се влюбих в кочината на големия град...
2. Това, че имам голям нивелир... не ме прави и голям майстор...
3. Нямам голямо его... само съм уникално неподражаем...
4. Не следвам модата... тя следва мен...
5. Не съм овца... въпреки, че съм част от овчето стадо...
6. Писането не ме уморява, или депресира... това го изпитват четящите ме...

16.05.2024.

Ежедневки 53

1. Маскирах се, като шише ракия... и веднага станах център на добра компания...
2. Избягах от психиатрията... и сега си търсят нов лекар...
3. Хвърлих око на съседката... а тя не ми го върна...
4. Започнах работа, като жиголо... хобито ми стана професия...
5. Изкопах чужд гроб... а хвърлиха мене в него...
6. Изчерпа се тиражът на книгата ми... подарих и десетия екземпляр...

16.05.2024.

» следваща част...

© Георги Каменов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Забавно, Ина 🤣
    Мерсаж.
  • Изкопах чужд гроб... а хвърлиха мене в него...- има логика, нали е чужд, придобил го по право и после какво да прави с него и... и се чудя ако си изкопаеш свой, дали те ще се хвърлят в него или тук ще трябва дипломация. В крайна сметка лопатата е важна, обърках се.. и търговец вече трудно се става с тия лекари..
  • Мерси, Ничка, за чудесните интерпретации и комплимента.
  • Маскирах се като звезда, да съм бродница, щил, златна самодива...Влюбих се в топлината на града.
    Морето строй сини замъци, но приливите му са стихия.
    Егото е илюзия за безсмислените кошмари, в папионки от нега.
    Модата е епицентър на внимание, идва и си тръгва на пръсти!
    Да си част от стадото -е въпрос на избор и последователност на " Аза".
    Писането е утопия на реалността, поток от мисли и емоции-то идва като дъжда в миг на съцветие и разлистване!
    Усмихна ме, Гош!
    Всичките са готини!😎😎😎
  • 😁 🤣
  • Фсъщносттт... отървавам са 🤣
    Мерсаж, Пепи.
  • 6. Подаряваш, на какво се надяваш: да те запомнят с добро ли? Ни се яде, ни се пие - кое му е доброто?
  • Наздраве, Стойчо, а така - и не сме пияндета, просто сме ценители на добрите питиета 😋🥃😋
  • Гош,приеми моите поздрави като комплимент:вече ще те търся за весела компания!Купих бутилка "Джак Даниелс!"
    и сега разговарям с оня дух от бутилката,барабар с едно каре любители на шотландската ракия!Наздраве, Гош!🥂
  • Мерсаж и на двамата 🤣
  • 😁😁😁😁😁 Това за психиатрията ме уби😁 Сигурно щот около мен на работа е лудница 😁😁😁
  • Гаш,и тук си се справил много, много добре!
Предложения
: ??:??