17 февр. 2011 г., 15:51

Еротична ваканция - Нощ втора 

  Проза » Эротическая
1430 0 0

Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.

6 мин за четене

    ЕРОТИЧНА ВАКАНЦИЯ - Нощ втора

 

  Нощта беше изключително задушна, независимо от хладината на коприната,  въздухът пареше като горящ компрес и изгаряше кожата като жар.  

             Джина се събуди, погледна светещия циферблат на настолния часовник. Беше 2 часа. Ник спеше непробудно. Тя стана тихо, взе цигарите и запалката и излезе на терасата, изтегна се в шезлонга и запали цигара.

Ментоловият аромат на "Салем"~а създаваше усещане за свежест в устата и гърдите, и великолепно се съчетаваше с лекия  полъх на морските течения, които тук на терасата се чувстваха много добре. Нощната тишина беше обгърнала света като тъмно син воал и единственият шум,  който го нарушаваше, беше  монотонният  морски прибой,  чието ехо достигаше до Джина, филтрирано от огромните вечно зелени, силно нарязани листа на палмите, които стояха като страж, като почетен шпалир от двете страни на широката алея, водеща от централния вход на хотела към безлюдния в този час плаж. За да пресече крайбрежната улица, алеята се спускаше в един подземен тунел и излизаше от другата страна на шосето, което сега беше пусто.

     Изведнъж,  морският бриз донесе до чувствителните уши на Джина шума на дълбока въздишка, изпусната несъзнателно от нечии гърди във влажната тишина на екзотичния остров. Тя заостри слуха си и чу откъм дясната тераса,  ритмично проскърцване на нещо, което напомняше скърцането на стар стол или кушетка. Джина се вгледа в цветния плексиглас, който отделяше двете тераси и забеляза неподвижния силует на лежащ човек. Природното ù любопитство надделя над дискретността и такта, тя стана, доближи се тихо до полупрозрачната преграда и видя французойката изтегната напълно гола като нея, на една от отоманките. Клодин се усмихваше, облегнала се на десния лакът, а лявата ръка леко галеше възвишението на слабините ù, с леки кръгови движения на китката. Широката ù усмивка показваше,  че е очаквала появата на Джина.   Французойката подкани Джина да се прехвърли на нейната тераса. В първия момент Джина беше смутена от факта, че бяха разкрили  нейното любопитство и недискретност. Шокирана от заниманието на  тази  четиридесетгодишна жена, майка на три деца, Джина се чувстваше като в небрано лозе. Но върхът на смущeнието ù настъпи, когато Клодин недвусмислено ù направи знак да прескочи ниската преграда и отиде на нейната тераса. Джина се поколеба, усмихна се, направи жест, с който питаше наистина ли трябва да отиде при нея, и когато получи потвърждение чрез кимане с глава, нейният авантюристичен дух надделя и след миг се бе изтегнала до Кло, която ù направи място до себе си на широката отоманка, тапицирана с копринена дамаска. Двете лежаха една до друга, гледаха се безмълвно и се усмихваха съзаклятнически.  Едната руса с прави дълги коси, другата с гарвановочерна силно чуплива коса, първата с мускулесто едро тяло, другата с женствено-детски нежни форми, контрастираха като Давид и Голиат. Но и двете имаха едно особено излъчване, една неудържима привлекателност, един и същ  авантюристичен дух, една и съща жажда за необикновени приключения, което ги привличаше една към друга. Именно това ги накара  да потърсят и да приемат тази нестандартна близост. Клодин подложи дясната си ръка под главата на Джина като възглавница и по ръката ù се разпиляха черните коси на младата жена, русата глава се надвеси над нея и косите ù се изсипаха върху лицето на Джина и образуваха нещо като балдахин. С лявата ръка Кло притисна скованото все още тяло към себе си, наведе главата си още по-ниско и устните ù покриха с нежни докосвания косите, челото, очите и лицето на Джин,а докато стигнат  до полуотворените ù устни. Ръцете лежаха спокойно на младите гърди, без да се движат, 6ез да галят, без да притискат. Действаха само устните и езикът на французойката. Достигнали, след хиляди милувки, до устните на  младата българка, устата на Клодин стана по-нетърпелива, пое долната устна между своите, засмука я силно навътре в устата си и започна да я гали с плътния си език. След като се насити на долната устна, тя направи същото с горната устна, като езикът ù от време на време галеше езика, легнал почти парализиран от смущение в дъното на малката уста.

 Джина се беше оставила  в тези опитни ръце и не мърдаше. За нея това бяха съвсем нови, даже несънувани усещания, отдалечени от нейните представи  за секс на милиони светлинни години.

Притихнала от страх и смущение, в дъното на душата си тя все пак чувстваше,  че не ù  е неприятно, даже имаше някаква особена  нежност в тези целувки, каквито не бе получавала от мъжете,  които познаваше. След устата  дойде ред на шията, която при Джина беше необикновено красива, с дългата плавна и изящна извивка, сливаща се без никаква засечка с правата на високите ù рамене. Тук темпото на целувките нарасна и те станаха по-повърхностни, устните едва се докосваха до матовата кожа,  напомняща допира до узряла, но твърда праскова,  от който допир зъбите изтръпват, а шията се чувстваше като обгърната от мек, копринен воал и от удоволствие се изви и подложи на нежните милувки и другата си половина, при това инстинктивно движение тялото на Джина се обърна с гръб към Клодин, и тя, като че ли очаквала този момент, покри с горещите си целувки косите, тила и гърба на Джина. След което бързо се спуснаха надолу по гърба на младата си приятелка, без да пропусне  нито сантиметър от жадната за ласки плът.  Когато достигнаха най-нежната ù част, красиво оформена от двете полукълба на твърдия задник, те отново станаха бавни и силни, дълбоко засмукващи и горещи, проникващи във дълбокия дол на ориенталското сладострастие. Сега вече ръцете не можеха да останат безучастни, те обхванаха нежно двете полукълба, за да ги разтворят и дадат възможност на целувките да достигнат до най-съкровената част на женското тяло, до онази част,  която вдъхновява поети и художници, композитори и ваятели, онзи олтар на любовта,  пред който се кланят политици и учени, онова бойно поле,  където слагат оръжие и най-безстрашните пълководци. Там капитулацията е безусловна и извор на най-сладкото усещане в живота на всяко живо същество.

   Без да бъде насочвана, без да бъде подпомагана, инстинктивно Джина бе застанала на колене, наведена напред, за да даде възможност на неочакваната си любовница да задоволи силното си желание, което вече напираше в нея, и което бе изтрило от съзнанието ù страха и стеснителността, шока и сковаността, предизвикани от тази необикновена , неочаквана и нежелана съзнателно,  любовна игра. Сега тя беше само жена, която иска да бъде обладана. Да бъде доведена до екстаза колкото се може по бързо, по-дълбоко, по-силно. Но другата до нея не бързаше, напротив, забави темпото на милувките за сметка  на нейната интензивност и дълбочина, за сметка на силата и всеобхватността и бавно я поведе  към върха на удоволствието, към сублимния момент на удовлетворението, към стъпалото на обожествяването.

        Внезапно Клодин се обърна, легна по гръб, привлече бедрата на Джина над похотливата си уста, засмука бърните и  забоде твърдия си език в най-чувствителната част  на виещата от безгласно  удоволствие жена, и с ритмични движения я изведе на върха на  екстаза.  Тялото на Джина се изпъна за миг и се вкамени, след което се разтресе в сладки конвулсии, изви тялото си в страстни спирали, потрепери тихо и бавно се свлече върху тялото на Клодин,  която се усмихваше хитро и гледаше към небето. Джина също вдигна очи нагоре, погледна звездите над главата си и когато свеждаше очите си към  палмите край пътя, го видя. Надвесен над перилата на терасата, крайно учуден, широко усмихнат,  весело им махаше с ръка Ник.

© Крикор Асланян Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??