29 апр. 2008 г., 18:38

Ерозия 

  Проза » Другие
1094 0 5
1 мин за четене

          Вчера нeщо  се промъкна в паметта ми, онзи спомен за теб... Времето в сърцето ми се промени. Слънцето изгря и съживи онези изсъхнали цветя. Опознах зимата и есента и изведнъж се озовах в безвремието на празнотата, където открих мига. Тук и сега. Никога, никъде другаде... Животът те oтрупва с толкова много събития и случки. Загубваш посока. Мълчиш и в тишината откриваш себе си. Нещо пак гори... може би пламтящото ти сърце... Падат листата от дърветата, ражда се споменът увяхнал.

        Поглеждаш назад и виждаш детството си невинно... Отваряш уморен очите си и светлината разпръсква всичко отминало. Времето отмива болката. Съдбата забравила е надписа, написан върху челото ти... Потънал в мистерия, неразбран, без грам емоция... превърнал се в камък. Ерозията потрошила е стените му... Останала e онази ненужна на никому сърцевина. В нея проникнала е мъдростта. Родила се е вечността и е разкрила истина една: "ОНЕЗИ, КОИТО НАЙ-ТРУДНО ОБИЧАТ, ИМАТ НАЙ-МНОГО НУЖДА ОТ ОБИЧ."

        Мисълта, която не е моя, ми разкри тайните на живота... Лудостта върви ръка за ръка с любовта, защото непосилно е тялото да побере такава мощна енергия.

Тя разбива и съживява, тя е тази, която взима и дава...

© Бен Ар Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • С това вече съм съгласна...
    Хубав изказ! Особено онова за лудостта...
    Поздрав!
  • Ще познаеш болка,
    радост и тъга.
    Ще потърсиш топла
    дружеска ръка.

    Ще откриеш Нея
    в този пъстър свят.
    Ще изпиташ обич
    и ще си богат.

    Ще почувстваш порив -
    истински и жив.
    Ще повярваш в чудо
    и ще си щастлив!

    Честит Рожден Ден, Бен!Бъди!!!
  • "Мълчиш и в тишината откриваш себе си."
    Поздрав, Бен!
  • Много философско...допада ми
  • Много вярно!
Предложения
: ??:??