(Наскоро получих от известна филмова компания предложение за сценарий на мегасериал с работно заглавие „Фатални страсти”. Това е голямо предизвикателство за мен и се надявам да не разочаровам многобройните телезрители.)
Дона Изабела не можа да мигне цяла нощ от хъркането на дон Алваро. Изключено беше да заспи - сякаш чуваше шума на бормашина, примесен със сумтене и свистене във всички тоналности. Идеше й с все сила да го задуши с голямата пухена възглавница, но, като си представи обляното в сълзи лице на дъщеря им, се отказа.От много време Дон Алваро не изпълняваше съпружеските си задължения. Оправдаше се, че не е във форма, но дона Изабела знаеше истината. Преди година неволно го видя в обятията на младата им прислужница Аманда. Едва се въздържа да не я изхвърли като мръсно коте от имението. „Е, агнешкото си е агнешко...” - примирено въздъхна съпругата и отмъсти по подобаващ начин. Тя съблазни новия мускулест градинар Хуанито, който затвори и двете си очи и даде ход на буйното си мъжко въображение...
Дона Изабела изпъшка и едвам се надигна от леглото. Беше се превърнала в лоена топка и с нищо не напомняше някогашната стройна красавица. Днес беше важен ден за фамилията: предстоеше запознанство с бъдещите сватове. Единствената им дъщеря Беатрис се беше влюбила в Хосе Карлос и отсече, че той е избраникът на сърцето й. Бяха хубава двойка, разбираха се само с поглед. Дона Изабела организира подготовката за предстоящото парти до най-малките подробности. Но, когато гостите пристигнаха, тя пребледня като платно.
Преди 25 години...
По волята на родителите си младата Изабела бе сгодена за 40-годишния Алваро, но тайно се срещаше с чаровния чужденец Ромеро. Любеха се до полуда, а между ласките крояха планове за бягство. Един ден Изабела му съобщи, че очаква дете от него, а той се намръщи и още същия ден напусна града. Обезумяла от мъка, Изабела се омъжи за дон Алваро, а Ромеро се ожени за годеницата си - грозноватата, но богата наследница дона Малвина. След 7 месеца Изабела ощастливи дон Алваро с прекрасно момиченце. Акушерката се позачуди на едрото и ококорено „седмаче”, но дискретно си замълча...
Не, не беше сън! Пред дона Изабела стоеше самият Ромеро, родният баща на Беатрис и мъжът, съсипал живота й. Изведнъж всичко пред нея се разлюля... Тя загуби съзнание и се строполи на пода...
КРАЙ НА ПЪРВИ ЕПИЗОД
© Вилдан Сефер Все права защищены