2.02.2009 г., 8:58 ч.

Фатални страсти 

  Проза » Хумористична
1411 0 21
2 мин за четене

(Наскоро получих  от известна филмова компания  предложение за сценарий на мегасериал с работно заглавие  „Фатални страсти”. Това е голямо предизвикателство за мен и се надявам да не разочаровам многобройните телезрители.)

 

Дона Изабела  не можа да мигне цяла нощ от хъркането на дон Алваро. Изключено беше да заспи - сякаш чуваше шума на бормашина, примесен със сумтене и свистене във всички тоналности. Идеше й с все сила да го задуши с голямата пухена възглавница, но, като си представи обляното в сълзи лице на дъщеря им, се отказа.От много време Дон Алваро  не изпълняваше съпружеските си задължения. Оправдаше се, че  не е във форма, но дона Изабела знаеше истината. Преди година неволно го видя в обятията на  младата им прислужница Аманда. Едва се въздържа да не я изхвърли като мръсно коте от имението. „Е, агнешкото си е агнешко...” - примирено въздъхна съпругата и отмъсти по подобаващ начин. Тя съблазни новия мускулест градинар Хуанито, който затвори и двете си очи и даде  ход на буйното си мъжко въображение...   

Дона Изабела изпъшка и едвам се надигна от леглото. Беше се превърнала в лоена топка и с нищо не напомняше някогашната стройна красавица. Днес беше важен ден за фамилията: предстоеше запознанство с бъдещите сватове. Единствената им дъщеря Беатрис се беше влюбила в Хосе Карлос и отсече, че той е избраникът на сърцето й. Бяха хубава двойка, разбираха се само с поглед. Дона Изабела организира подготовката за предстоящото парти до най-малките подробности. Но, когато гостите пристигнаха, тя пребледня като платно.

 

 

Преди 25 години...

 

 По волята на родителите си младата Изабела бе сгодена за 40-годишния Алваро, но тайно се срещаше с чаровния чужденец Ромеро. Любеха се до полуда, а между ласките крояха планове за бягство. Един ден Изабела  му съобщи, че очаква дете от него, а той се намръщи и още същия ден напусна града. Обезумяла от мъка, Изабела  се омъжи за дон Алваро, а Ромеро се ожени за годеницата си - грозноватата, но богата наследница дона Малвина. След 7 месеца Изабела ощастливи дон Алваро с  прекрасно момиченце. Акушерката се позачуди на едрото и ококорено „седмаче”, но дискретно си замълча...

 

 

 

Не, не беше сън! Пред дона Изабела стоеше самият Ромеро, родният баща на Беатрис и мъжът, съсипал живота й. Изведнъж всичко пред нея се разлюля... Тя загуби съзнание и се строполи на пода...

 

 

                                                   КРАЙ  НА ПЪРВИ  ЕПИЗОД

© Вилдан Сефер Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Това харесвам - интрига, вълнения, сълзи, припадъци, страст , любов! Вълнуващо е , когато вторият братовчед, всъщност се окаже бълдъза на свакото и трети син на свещенника от богатата бездетна доня Августина! Трябва да има и писмо, пазено 35 години, в което е съхранена тайната на фамилията! Няколко изстрела в тъмното по Изабела ще увеличи градуса на напрежение! Има един голям пропуск: липсва текста на песента , която да изпълни Наталия Орейро! Дерзай!
  • Лелее Феичке,голяма интрига ще става тук!Ще те чета с интерес,даже ще помагаме за завръзката и след това за развръзката.
    Сега сериозно...желая ти успех!!!Прегръдки!
  • МЪлчи, днес цял ден си мисля за горкия градинар Хуанито! Човекът заслужава по-добра съдба...
  • ах тези роднински връзки,
    хубаво ме обърка и разсмя, Вилдан!!!
  • А кога ще пиша стихове, а?!
  • Аз също ще ти пожелая успех, Вилдан!!!
    Латино страсти написани от наше момиче
    Поздравления!!!
  • към втори епизод ...
  • Давай феичке! Страхотно начало и изобщо не се майтапя. Не слушай подхвърлянията, за майки и баби... , че кой друг гледа ТВ сериалите... младите трябва да работят Пиши момиче! Ред е Откровения да вземе наградата тази година! Посетителите и пишещите са многобройни Прегръщам те!
  • Лелееее, ти си пълна с изненади бе, момиче!!! Страшно ме развесели!
  • Хех!Клопките на живота...
  • из "Новинара де ла Феи нам смигнАла":

    "Поставено е началото на нов, разтърсващ сетивата, мегасериал!
    Очакват ни елементи на безконечна тъга, изпълнени тук-таме с горещата латино-американска еротика, примесени с отделянето на ония секрети, които нежните дами умело попиват( понякога и завиват ) в копринените си кърпички, извезани с инициали..."

    очаквайте продължение...


    Благодаря за нощната усмивка, Вили!
  • Няма начин - трябва да продължиш!
    Такава трагедия се очертава...
    Как тъй само с един епизод?


  • Специални благодарности на моя племенник, който за наказание, че не ме допусна до компа тия дни, ми изнамери испански имена от Нета!

    Наистина ли искате продължение? Аз не разбирам много от майтап и ще взема да наводня сайт" Откровения" с рекорден брой епизоди...
    Пригответе си носни кърпички - някои ще плачат, други ще се смеят със сълзи...
  • Майка ми навярно много ще го хареса Поздрави
  • а той к'вооо?
  • Тук си развихрила добре фейската си фантазия!Поздрави, Вилдан!
  • Еее давай по-бързо нататък с родствените връзки, че "Богатите също плачат" особено заради "Чиста кръв"
  • Ехеее! Гледай какво става тук!
    Страхотно начало! Нямама търпение да разбера какво ще стане след това!
  • Вилдан, направо ме вкара в коша!!!
    Я, каква дарба си имала още!!!
    Амча, обясни на хората, че от тук нататък режисьорът ще "разтегли" епизода, като преди всяка реплика ще обиколи по 3-4 пъти помещението с оператора, ще заснемат по 10-15 въздишки, бавно, бавно... После ще накарат героите да мислят по 20-30 минути с особено вълнуващо изражение на лицето, преди да направят някой бавен жест, като да е в безвъздушно пространство...
    И така - ето ти го нормален епизод...
    А може и да е с продължение, както при футбола - ако при припадъците започнат да се суетят, да се споглеждат, да въздишат, да трият артистично и изпепеляващо сълзите си...
    Много добре си го направила според мен, то ако беше по-дълго, чарът на мегасериалите ще се загуби... нали трябва да се остави и малко време за емоционално възприемане на събитията, а това не става така - без да слизаш от коня...
    Браво, справяш се добре!!!

    Прегръдка, мило момиче!!!
  • А, не е честно! Много са ти кратки епизодите! Такива ги дават поне по два един след друг!
    Увличаш и можеш! Желая ти успех!
  • ! Давай, мила Вили,мисля,че от това ще излезе страхотен "сапунен" сериал, очаквам с нетърпение и втория епизод!
Предложения
: ??:??