25 авг. 2023 г., 17:50

Хибрид Плазмодий 

  Проза » Фантастика и фэнтези
255 6 12
3 мин за четене

    "Хибрид Плазмодий" бе заченат в епруветка.Тайната лаборатория се дислоцира на изток от рая,някъде между 38 паралел и дълбините на Марианската падина. Естествено тази лаборатория беше създадена, за да продължи съществуването на човечеството, но с единствената причина да се намали цената на високата раждаемост на Земята.

    Наред с непрестанните войни,глад и болести, както и недостиг на вода: Академията на Великите хуманисти реши да възложи нов и по-сигурен проект на група учени от Федерацията на живота и любовта начело с професор Айлъвщайн.Професорът бе светило в новите авангардни репродукционни нанотехнологии,който обосновано изложи пред Съвета на директорите на Великите хуманисти своите виждания, които подкрепи с демонстративна практика.

   Човечеството бе достигнало предела на своите интелектуални и природни ресурси.Африканските етноси увеличиха раждаемостта,след като бяха насочени от Силите на "белите, зелените и пясъчните каски" и презаселиха пустинята Сахара и Намиб.Една безкрайна поредица от конфликти и всекидневни войни за оазиси и нефтени кладенци застрашаваше мира и икономическото равновесие на останалите континенти!

   От Азия  и Сибир тръгнаха безкраен керван от кораби,самолетоносачи и друга десантна техника към Австралия и Нова Зеландия.Нова Океания с нейните безкрайни на вид плажове беше "цивилизовано окупирана" от свръхбогати люде, които акустираха с огромните си петбалубни яхти,върху които излитаха и кацаха с вертолети въоръжени до зъби с пневматично оръжие частни групировки.Частни ядрени мини подводници охраняваха корабите срещу внезапни изненади от подводни атаки.

   Не по-лесна беше и глобалната ситуация в Арктическа Европа и Аляска!Ескимосите решиха да заселят Гренландия, Швеция и Финландия, където (в полярната област на Швеция!)бяха радушно посрещнати от саамите, както същото се случи между еленовъдите на Чукотка с евенките,инуитите,и другите братски племена от Задполярието!Да не забравим,че маите и ацтеките отдавна бавно и незабележимо тръгнаха по кокаинови тунели и въздушни магистрални маршрути да снабдяват белоликите конкистадори на Севера с вълшебни билки и други субстанции. 

     И когато хлябът,водата и другите човешки потребности бяха на изчерпване-Великият съвет на Хуманистите предпочете вместо да се колебае как да намери решение и да загуби привилегията си да решава сам съдбините на човечеството,той да радикализира борбата за власт!

     Медицината,биологията и физикохимичните конгломерати избраха пряк път за въздействие от пренаселването на планетата. 

     Професор Айлъвщайн предложи своя "Хибрид Плазмодий" като универсален медикамент за рязко снижаване на раждаемостта.

     Естествено,трябваше някаква сериозна заплаха да възбуди обществото,че е застрашено от някоя убийствена вирусна инфекция!

     Нищо по-лесно от това!Биолозите и химиците на Професор Айлъвщайн решиха да обявят, че прилепите страдат от кокоша слепота и губят ориентир през нощта поради липса на ултразвукова сетивност!Слоновете в Африка страдат от "синдром на болни бивни".Лъвовете,сибирските мечки и   и белоглавите орли,както и останалите морски видове се самоубиват с реципрочна ярост, поради липсата на алтернатива за здраве.Това нарушава екологичното равновесие в Азия и Африка и там населението отпървом трябва да бъде ваксинирано с тази гениална универсална ваксина, която съдържа "Хибрид Плазмодий".За целта ще бъдат отделени 250 билиона долара,евро,юани,йени и индийски рупии, за реклама,производство и бонуси за народите от Азия,Африка,Двете Америки,Австралия, Нова Зеландия, Арктика и Антарктида.Само Обединеното Кралство и Федерацията на Запад от Рая съзряха таен революционен план за обезлюдяването на техните бивши колонии...

 

Пояснение:Хибрид Плазмодий-биологична единица, която прекратява производство на яйцеклетката на детероден фермент при жените и сперматозоиди при мъжете.

    

© Стойчо Станев Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря за коментара и оценката, Елка!
    "Никой не е пророк в родината си."
    Надявам се да не позная!🙂
  • Представено като фантастика, но...Дано не си лош пророк! Поздравления, Стойчо!
  • Благодаря за коментара, Катя!
    Има кой да работи:изкуственият интелект ще реши кой става и кой не става.Банкнотите и монетите ще бъдат излишни,нали ще се пазарува с карти.Който има постъпления в картата...
    Хайде,да не повтарям Джордж Оруел,защото не е интересно!🙂
  • Наистина искат планетата да се обезлюди, а кой ще им работи? Даа, Хуманистите не са фантазия, а реалност.
    Хубаво си ги описал.
  • Благодаря за коментарите и оценките, Петър и ИнаКалина!
    Все повече е наложително да разберем, че историята на цивилизацията ни показва колко е парадоксално схващането за разумно и вещо управление.Властта изкушава хората.И понякога,когато някой "луд за връзване" добива неограничени възможности става страшно...
  • Е, така простичко като го обясни и на мен ми стана ясно . Няма как да не се усмихна. То е толкова сериозно. Как не му ли писна на човечеството все да го спасяват и все да няма спасение...
  • Много радикална гротеска, Стойчо. Дистопия го наричат този жанр, знаеш. Аз обаче вярвам, че разумът ще победи идиотизма. 👍
  • Имам чувството, че в България ни държат в херметически дезинформационен вакуум.Обикновено ни занимават със светски недомислия,които отвличат вниманието на обществото от основните приоритети на живота. Едва ли е случайно, че тънем в пошли идеологически пристрастия, може би е осъзнато подинстиктивно, но гледаме миналото си с умиление,докато настоящето все ни изненадва.
    Благодаря за коментара,svetlischka (СК)!
  • Никак не е странно. Правдоподобно е, за съжаление.
    Поздравявам те за актуалността, Стойчо.
  • Благодаря за коментарите и оценките, Младен, Теодора, Николай и Бела!
    Колкото и странно да изглежда!
  • На изток от рая и на запад...Стойчо, интересно!
  • Това което тук звучи като фантастика, може би вече е реалност.
    Поздравление, Стойчо!
Предложения
: ??:??