2 февр. 2014 г., 21:42

Хиляди въпроси... 

  Проза » Другие
563 1 0
2 мин за четене

Какво ли е да изпитваш това, което аз?! Задавал ли си милионите въпроси, които преследват ме и закопават ме...? Страхът да не те изгубя по-силен е от това, че те обичам и боли ме, че не ще получа някога същото от теб... колко силно е това -обичам!!!

Когато ме прегръщаш, аз се чувствам защитена. Чувствам се така, сякаш не може някой да ме нарани. Колко боли от Обичта... Небрежните безчувствени целувки...

Животът пак ли изпитания ми поднася, отново тестове безброй...

Защо?! Когато искам да кажа "КРАЙ" - сякаш някой дърпа ме назад и шепнешком ми казва "НЕДЕЙ, НЕ СЕ ПРЕДАВАЙ!!!, НЕ СЕ ОТКАЗВАЙ!!! БОРИ СЕ!!!"

Когато ми се усмихваш - щастлива съм и аз... но не мисля, че дълго мога да продължа така... Не мога да говоря с теб, дори и да споделям, защото когато опитам се да кажа нещо, имам чувството че винаги ще кажеш "не е така" или "грешно е" ...  

Когато ми променяш мислите, чувствата и навиците - просто се чувствам като "боклук"... после съжалявам за това, което съм казала. След всичките боли и рани, след разбитото сърце... след всяка рана и всеки спомен с теб... ти ми даде шанс отново да бъда покрай теб... А аз като глупачка питам се "ЗАЩО!"

Веднъж се чудя "Задавал ли си си въпроса - Дали ще ме боли, когато тръгнеш си един ден!? Едва ли!!! Дали би пощадил сърцето, което те "Обича"... 

Всеки мечтае за свободата... Аз се чувствам като във окови окована сякаш закрепили са ме с каноконлит за теб... вече и аз сама не се разбирам, защо толкова бих държала на такъв човек... Какво ли би било чувството, ако ти беше на моето място сега!? Дали боляло би те!? Какво ли би направило изключение веднъж дори да ме излъжеш и да ми кажеш, че ме разбираш, че така е правилно..." дали би бях щастлива дори това да е лъжа?" Имам хиляди въпроси, знам че въпросът като "ЗАЩО" забранен ми е... 

Какво ли е да ОБИЧАШ без да бъдеш обичан... питал ли си се някога.

Ето, аз знам... Какво е да обичаш, когато знаеш, че ще страдаш от това... страхът да не загубиш него - Любимия!!! Опитах се да се променя, да погледна различно на света около мен, около нас, около теб... "Твоят свят"... но един ден ти или аз ще си отидем и ще остана " СаМа" и пак ще си задавам въпроса "ЗАЩО"!!! ЗАЩО АЗ - След като защитавах любовта си!!! Колко трудно е да обичаш и да държиш на някого без да очакваш същото от него... Любовта е най-красивото и най-ценното нещо, което може да има една "Девойка... Жена... Майка... Съпруг/а..."

© Джулияна Николова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??