6 июн. 2022 г., 01:12  

Идиоти ли управляват в САЩ? 

  Проза » Обзоры, анализы, критические статьии
267 6 9
2 мин за четене

За всеки трезвомислещ човек е ясно, че всъщност войната в Украйна се води не между Русия и Украйна, а между Русия и Запада в лицето на САЩ. В тази война изумява най-напред непоследователността на Русия. Тя опита да приключи всичко с блицкриг, но тук претърпя провал и то не по вина на украинците, а на собственото си некадърно военно командване. Опитът да бъде презет Киев завърши с фиаско. Руснаците буквално се изложиха с дългата 65 км военна колона, която уж напредваше към Киев, а после странно се изпари. Измамен от собствените си генерали, Путин изпадна в конфузна ситуация и си послужи с евтиния трик да излъже, че превземането на Киев и Украйна не влизало в набелязаните от него цели. Сега битката се локализира около Донецк и Луганск, както и с мечта наречена Одеса. Ако тази малка победа се случи на руснаците, то дори и тя ще е много голям крах за Запада. Странно впечатление прави пълното бездействие на този уж войствен Запад. Той стои и безучастно наблюдава как Путин като хиена откъсва парчета от снагата на Украйна. Единствената му реакция се състои в това уж да предлага военна техника на Зеленски, но дали и това ще се случи е под въпрос. Другата лелеена от Запада надежда е, че Путин, страдащ от сериозни заболявания,  по воля божия може да гушне букета или пък да му бъде спретнат преврат. Да се залага на това е жалко, гротескно и несериозно. НАТО също демонстрира пълната си импотентност. Не е необходимо да си гений, за да разбереш, че Зеленски много повече наподобява палячо, отколкото лидер, който може да избави народа си от окупатора. Но това което Запада беше длъжен да стори е е да дестабилизира обстановката в страни, влизащи в обсега на руските интереси. Такива са Беларус, Азербайджан, Грузия, Казахстан. Службите на Запада /имай предвид САЩ/ бяха длъжни да изиграят подобни "шахматни ходове", при това да ги изиграят незабавно. Путин не може да играе на няколко фронта и Украйна мигом би се превърнала в убийствено тресавище за него. Но всички ние виждаме с очите си, че в цитираните държави всичко е спокойно. При това толкова спокойно, колкото никога не е било преди. За мен няма разумно обяснение на този факт. Ако в шаха те атакуват на царския фланг, то ти трябва да опиташ контраатака на дамския фланг. Уви, не виждам и бегъл опит за такава. Започвам да си мисля, че Запада играе на т.нар. кооперативен мат, т.е. съдейства плановете на Путин да се осъществят, въпреки нескопосния им опит за реализация. Вече няма да се учудя, ако този Запад поднесе като Ирод на Саломе на тепсия Киев и главата на Зеленски /вместо тази на Йоан Кръстителя/ на Путин.
 

© Младен Мисана Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Мисля, че това е някакъв странен вид колаборационизъм. А всички нелогични действия имат винаги скрит, таен смисъл и цел.
  • Вече мисля, че всичко е възможно защото идиотите са навсякъде! Най-вече сред управляващите!
  • С такива некадърници, май ще настъпи по бързо края на света. Младен харесва ми будната ти съвест и това, че отваряш теми, които засягат човечеството. Хареса ми и те поздравявам!
  • И моето мнение е същото!
  • Не се учудвам! Колкото по модерен става света, толкова интереса е на първо място! Няма братя, има интереси!
  • Идиоти управляват навсякъде. За съжаление идиотите изобилстват и сред неуправляващите.
  • Човекът се ръкува с невидимия...
    Добър анализ.
  • Идиот управлява в Русия.
    Иначе признавам, че има някои верни констатации в публикацията, които тормозят и мен.
  • Интересен поглед имаш...
Предложения
: ??:??