14 июл. 2013 г., 13:54

Интернет лотария 

  Проза » Другие
1094 0 1
5 мин за четене

    Преподобният Франк Стив Амстил, пастор на една от многобройните разклонения на съвременните евангелски организации, получи просветление. Сънува пари, много банкноти шумоляха примамливо, танцувайки из въздуха, трупаха се на купчинки, трябваше само да бъдат взети. Още и още, прибрани, организирани в пачки, предадени за съхранение...
    Кризата на възрастта, отегчителното съществуване, седмичните проповеди, неделното училище, имаше чувството, че животът се изплъзва като повяти песъчинки и многобройните недостигнати, но пъстро рекламирани материални придобивки все още е зовът. Присъствието на женските партита, благотворителните прояви и скучните сбирки, повехналите домакини, съпрузите им вечно бизнес заети. Това не бе съществуване, което искаше.
    Някогашнаа отдаденост на идеята, пътуванията, мисионерството постепенно с времето избледняха, искрата гаснеше бавно...
Дългогодишната работа, собствена област, до известна степен твоя общност, катедрата за проповед. Да, достижения, но вече бледи и ежедневни.
    Някакъв почти изплъзващ се усет, неоформена идея последва съня на парите. Съвременният свят боготвореше имането, това  бе и престиж, и удовлетворение, придобиването и владеенето на „златния телец”, бе движещата идея, устрем и известност. Съчетаването на чисто религиозната идея с меркантилността костваше доста усилия. Някои душевни терзания. Той получаваше полагащата се част от благотворителността, клубните пари на „дамските” сдружения, имаше и своя „такса присъствие” на партитата.
Но това бе някак малко, подразбиращо се, скучновато. Зовът на благополучието, желанието за властване, човешкото самомнение напираха за ново, за по-голямо, за пробив и успех.
    Случайно на поредното парти се запозна с преуспяващата адвокатка Доктор мисис Аманда Форда. Поразен бе от нейната външност. Колко ли бяха спечелените дела от тази външност. Убедителна събеседничка, мнение по всички въпроси, нетърпяща възражения.
    Връзката им бе удобна, негласна, някак вяла без устреми , без крайно привличане и отдаване. Традиционна, бледа, заменяща липсващото, приятелство и общуване на стареещи хора.
    Новото бизнес начинание на изявената дама бе организация на „интернет лотария”. Преподобният нямаше представа как биха се набавили пари за такава игра, нито как функционират рекламите,продажбите, сайтовете, електронните пощи, откъде трупат пари „браузърите”, лицензираните операционни системи, търсачките... Остана учуден от предложението да бъде лице на новото начинание, изпълнителен мениджър и човек за международни контакти на новосъздадената фирма Yahoo Lottery Award.
Схемата бе стара, независимо от функционирането ù във виртуалното пространство. Пари се набираха от посредничество между рекламни и търговски сайтове, от „кликания” върху рекламни брошури, от посещения и игри тип „пирамида”. Част от тях се даваха наистина като печалба от лотария. Оказа се че този бранш върти невиждани пари, много акционерни, финансови фирми независимо от своята дейност допълваха печалбите си от подобни съдружия.
    След време разбра за „сенчестата страна” на явната лотария. Спечелилите трябваше да дадат освен лични данни, така и банкова сметка, за да бъдат приведени парите от печалбата в нея. Друга страна от сенчестия бизнес се заемаше да пробие защитите, да се свалят PIN-кодовете, да се изпразнят сметките. Понякога сработваше и схемата за личните данни. Можеше да бъде продадена информация за „състояние”, семейни отношения, папарашки снимки, уличаващи връзки, на силните на деня, на висши служители, медийни величия...
    Средностатистическият човек страда от вечно безпаричие. Средностатистическият човек е лековерен. Бързите печалби за повечето са единствения шанс в меркантилния ни век. Много неудовлетворини хора искат промяна, много примамливи желания ни влекат...

    Вие печелите. Вашият е-mail адрес е избран на случаен принцип, сумата от хххххх.ххх щатски долари ще бъде ваша. Изпратете Вашите данни, съобразно формуляра. Посочете банкова сметка на която да бъде приведена спечелената сума. Лице за контакт. Допълнителна информация. Представляващ: ххххххх е-mail: Адрес: хххххххх
    Понякога съдбата играе „на едро”. Малките прецакващи параграфчета водят до убийствено недоумение, крайна агресия и „каръшко” тръшкане „Защо на мен?!”

Yahoo Център Награди
От бюрото на ръководителят на Международна Акция
Yahoo Център Награди
124 Стокпорт Road,
Манчестер M60 2DB - Великобритания
Дата: 24/06/2013

Съобщаваме ви, Че вие спечелихте 800,000.00 осемстотин хиляди долара USA.
На разигралите се награди, организирани от  YAHOO AWARDS & MICROSOFT WINDOWS LIVE.E-mail .
Електронна машина събира всички действителни E-mail адреси, сред милионите регистрирани на Yahoo и Hotmail и някои други електронни пощи. Осем човека печелят ежемесечно и вие сте един от тях.

Изплащане на Приза

На победителите ще бъдат изплатени в съответствие с неговия/нейния касов център.
Yahoo премиите трябва да бъдат заявени не по-късно от 25 дни от дата на получаване.
Всяка незаявена в течение на този период премия ще бъде анулирана.
По-долу са посочени Вашите идентификационни номера:

Сериен номер: ...............
REFF число:  ...............
Печеливш номер:  ................
PIN-код: ................

Тези цифри са на разположение във файла в Англия. Молим Ви да се свържете с нашия агент в Лондон и да изпратите Вашите идентификационни номера на него. По-надолу ще намерите формуляр документ, за Вашите данни. Тези данни ви обвързват с нас и спечелената премия.
Единственото ни условие е да сте във възрастовата граница 21-40 години. Това би допринесло за по-доброто усвояване на печалбата.

                       YAHOO ONLINE  Форма документация

ПЪЛНИ ИМЕНА:

АДРЕС:

ГРАД:

Пощенски код:

ТЕЛЕФОН:

факс:

СТРАНА:

Пол :

Възраст:

Семейно положение:

Професия:

E-MAIL АДРЕС:

Гражданство:

Вие трябва да заявите и представите тези сведения  на нашия агент за международни контакти в Обединеното Кралство:

Международни контакти / Exchange Online
Лице за контакт: Преподобний  Fr.Steve Amstill
Тел / факс: 703-597-8853
E-mail: или steveamstill@outlook.com steveamstill5@gmail.com


ПОЗДРАВЛЕНИЯ!

На ваше разположение:
Доктор (Миссис) Аманда Форда.

ВНИМАНИЕ!
Бъдете особено внимателни, да не разкривате данни за премията, докато пристигнат парите ви. Също и избягването на дисквалификация от два иска с идентични номера.
За избягване на претенции от други лица или организации Yahoo Inc. Те събират само вашите лични данни и предявяват претенции над вашата победа. Ако получите подобно съобщение, изтрийте го и не разкривайте на такива лица или органи. Ние не носим отговорност за загуби, произтичащи от подобни на гореизложените причини.

„Цък”.  Какъв победител? Непрекъснатите мисли за приза, липсата на средства за „шопинг”, почти увяхналата мисъл за кола и жилище... И малкото препятствие – възраст. Ние дъртите да мрем ли?
Заявявам желанието си да предоставя половината от горепосочения приз на друго лице срещу личните му уверения, за лоялност и обвързващи договорки. Ще предоставя кодовете за по-нататъшно участие.
Моля, не забравяйе, че необходимостта и съдбовността поддържат равновесното положение на добро и зло и смятам участието Ви за лично обвързване, следвано от необходимото равновесие за декларирано съдружие.
Моля предоставете на на електронната ми поща Вашите предложения, както и несбъднати желания, страданията и смачканите си идеали. Бих искал все пак да избера съдружника си. Моля побързайте, защото срокът за регистрация изтича!
Предоставям Ви факсимиле от оригиналното съобщение:

Yahoo Lottery Award      
Относно:    ПОЗДРАВЛЯЕМ! Вы выиграли сумму $ 800,000.00 USD (Контакт (steveamstil50@live.com)
Дата:    Понеделник, 2013, Юни 24 23:35:35 EEST

© Валери Качов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Всеки път трия по 1-2 такива писма от пощата си! Чудя се защо един път и мен ме поканиха да лъжем заедно?!
Предложения
: ??:??