Сама не мога да повярвам колко наивна бях до скоро. Вбесявам се сама на себе си, когато си спомня за това, колко много исках това и колко много те харесвах. Мислих толкова наивно, толкова детски, толкова различно. Аз не съм такава. Преди нямаше да допусна това да се случи, но сега сякаш бях променена за миг, но и толкова стига, за да тръгна след теб. Стига съм говорила глупости... Бях готова да направя нещо, което всъщност сега не бих, но какво ми стана тогава?! Бях готова да изменя на себе си, бях готова да излъжа себе си заради теб. Знаеш ли... Няма! Няма да го направя. Мечтай си, търси, но никога няма да намериш идеалната, защото иделната за теб съм аз, но ти никога няма да ме имаш. Как бях толкова наивна, как можах да си въобразя, че може да бъда твоя... как допуснах това да се случи?! ... Сега ме остави. Остави ме сама. Остави ме да забравя теб и това, което ми се случи, това, за което съжалявам повече от всичко. Отново разбрах, че любов не същестува. Съществува само една лъжа, за привързаност и някакво тъпо сходство на характери... Стига. Остави ме вече.
Има любов,мило момиче.
Не я отричай!
Ще имаш много разочарования,но не се предавай накрая ще намериш и своя пристан!
Поздрав и прегръдки с пожелание за истинска,чиста и детска любов!
Написано е много добре, но не съм съгласна, че любов не съществува. Точно тя е едно от хубавите неща в живота. Не бива да я отричаме, и без друго те се броят на пръсти. Въпреки това твърдение, харесва ми как си го написала.
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.
Някои хора цял живот не успяват да го преодолеят.