Sep 7, 2008, 10:40 PM

Истината на едно наивно момиче 

  Prose » Narratives
1791 0 12
1 мин reading
    Сама не мога да повярвам колко наивна бях до скоро. Вбесявам се сама на себе си, когато си спомня за това, колко много исках това и колко много те харесвах. Мислих толкова наивно, толкова детски, толкова различно. Аз не съм такава. Преди нямаше да допусна това да се случи, но сега сякаш бях променена за миг, но и толкова стига, за да тръгна след теб. Стига съм говорила глупости... Бях готова да направя нещо, което всъщност сега не бих, но какво ми стана тогава?! Бях готова да изменя на себе си, бях готова да излъжа себе си заради теб. Знаеш ли... Няма! Няма да го направя. Мечтай си, търси, но никога няма да намериш идеалната, защото иделната за теб съм аз, но ти никога няма да ме имаш. Как бях толкова наивна, как можах да си въобразя, че може да бъда твоя... как допуснах това да се случи?! ... Сега ме остави. Остави ме сама. Остави ме да забравя теб и това, което ми се случи, това, за което съжалявам повече от всичко. Отново разбрах, че любов не същестува. Съществува само една лъжа, за привързаност и някакво тъпо сходство на характери... Стига. Остави ме вече.


© Гери All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
  • Пубертетът е трудно изпитание.
    Някои хора цял живот не успяват да го преодолеят.
  • Това го написах в кофти момент, но сега вече... сега се чувствам добре и с подоходящият човек!
  • О има още много такива послания да пишеш .... ,След някоя друга година като се научиш да се бориш те ще пишат!!!
  • Не съжалявай за нищо!Дори в пепелта, човек може да открие любовта!Аз я открих ще я откриеш и ти.Успех Поздрави
  • Наранена си и се чувстваш зле, но ще мине и някой ден ще изпиташ любовта, която заслужаваш - ще вадаш и ще ти бъде давано
  • Знам... Времето лекува.
  • И аз като теб останах с разбито сърце.И аз шептях, че няма любов.Но болката ще си отиде, макар и след много време.Ще успееш да забравиш..
  • Наивна е само самоувереността на героинята.
  • Има любов,мило момиче.
    Не я отричай!
    Ще имаш много разочарования,но не се предавай накрая ще намериш и своя пристан!
    Поздрав и прегръдки с пожелание за истинска,чиста и детска любов!
  • Ако я нямаше любовта нямаше да има много написани и неизпратени любовни исма,и дори това тук не би съществувало
  • Раната боли, докато е прясна! Добре написано! Поздрав!
  • Написано е много добре, но не съм съгласна, че любов не съществува. Точно тя е едно от хубавите неща в живота. Не бива да я отричаме, и без друго те се броят на пръсти. Въпреки това твърдение, харесва ми как си го написала.
Random works
: ??:??