22 июл. 2006 г., 15:58

историята на две същества въртяща се около парче шунка 

  Проза
826 0 4
3 мин за четене

ДА погледнем нещата от човешка гледна точка!Седя си аз на стола в кухнята и с нескрито удоволствие дъвча парче шунка...ама го дъвча това парче шунка като гладно прасе маруля..ако можете да си го представите..Простоизцяло и напълно запленен от мисълта колко ми е вкусна шунката не обръщам никакво внимание на един черен,космат,фактор който точи лиги на коляното ми.Та този същият черен фактор наречен моето куче ,беше подпрял дългомуцунестата си кратуна на коляното ми и правеше локвичка от лиги на панталона ми.В чест на истинат свикнала съм докато ям да ми е мокро коляното..До толкова се бях унесъл в дъвченето че скорои аз започнах да точа лига J.сега да си го представим:горе долу висок младеж седи на стол..изгърбил се е и маа шунка..до него с подпряна муцуна на коляното му ,едно черно куче махаше с опашка и проскимтяваше в знак на протест.

Сега да се завърнем..песът толкова беше изпипал просяшките маниери че успя да накара безмозъчно заплеснатият му стопанин да извърти дъвчештата глава и да го погледн в очите.хахаПогледнах го в очите и видях....видях едни пълни с любов и жалост очи ...те ме гледаха право в очите после право в парчето шунка,после пак в очите и пак в шунката..всякаш ми казваше „моля те моля теее”та дори скимтежът приличаше на „моля теее”като ми посочваше с дългата си муцуна парчето всякаш ми подсказваше че иска точно това парче.преглътнах отчупих му малко и му го дадох...имах чувството че така наречениятчерен фактор вдиша шунката.буквално..изчезна още докато му я отчупвах..послесе изкиха доволен и продължи с нарастнал ентусиазъм да проси...

Сега да погледнем нещата от кучешка гледна точка.

Седиш до високия индивид наречен стопанин и се унижаваш за едно парче шунка.е не казвам че парчето шунка няма да ми е вкусно,но какъв е смисълът.Гадни неблагодарници.....айде дай ми бе говедо..писна ми да скимтя..не стига че им пазя къщата ами и еднопарче шунка не дават..да да да обръща се..хайде дай дай дай абе дай го това парчеее бе.простаци..виж го замо как дъвче!!!унесъл се е някъде,ами ако гозахапя за кракът дали ще бе забележе,неее най-много да ме срита>тццц как да му привлека вниманието?аа!аа!ммм!уаамммм!аххаах обърна се....сега вдигаме веждите..дад а точно така..сега слагаме едната лапа на коляното,сега вадим насълзеният поглед...да получава се..сега измънкваме..хммм това действа,сега го гледаме в очите и мънкаме”дай шукната бе тъпак”добре че не ме разбира!сега гледаме шунката сега него сега шунката сега него..дава шункааааааа дава шункаа дададада успяхме бравоо ..абе та шунка е много яка бе...ооооо гледай са кво става...неблагодарник!!!!

© Тарададам Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • хахааа мерси..аз пак му намирам косури..ма то езащото си има такива...ама карай.просто това е житейският бит.ти си кльопаш апесът проси от теб

  • Не бях чела до сега такова нещо!Мисля,че винаги успяваш с нещо да ме одивиш.тази оригиналност,която притежаваш е невероятна!!!
    В интерес на истината много ми хареса,някък успях да си представя ситуацията много реално,добре си го описал и се е получило мнооого готинко!
    6
  • абе ти гледай характера а правописните грешки са от кофт клавиатурата и защото не поглеждам в монитора когато пиша апиша бурзо не ги виждам 0 инак мерси
  • Ха ха! Много интересно!
    Само си оправи правописните грешки. Освен това, пише се "сякаш".
    И заглавията започват с главна буква.
Предложения
: ??:??