Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.
Това би разбрал нормален човек, слушайки задавящите се от слюнка репортерки, почти лапнали професионално микрофоните в любимата им форма…
Новият Исус, предшественика на Изкуствения разум. Брадясал, в мръсна фланелка, с поглед, кисел като миналогодишна туршия, заклеймяващ и искащ…
Всичко искащ… Плюс още толкова…
Втори президент след преврата от 2014 година. Предният беше алкохолик, тоя наркоман. Оня се срещна с овц… Плевнелиев, тоя… Все още няма официално признание кой го е поканил. Тук е, ама по чия покана?
Властимащите се срамуват и не признават.
Един е напърчен – неговият пророк, министърът на войната. Който вече нареди – всички боеприпаси и въоръжения, всички системи, самолети и каквото там с мазни джуки поиска нацистът… Да му се дава!
Каква ти българска армия? Чуждият чиновник от украинското министерство служи на господарите си. И гривна не ще срещу това. Освен долари…
Жалка картина…
Новата Мария Магдалина – селската Марийка, доказала вопиющата си некадърност в Брюксел, посрещнала иконката си на пистата чак. Не знам само дали му е измила мръсните крака и изтрила със специално лъсната си коса…
А петлето… такова, премиерът, назнацил се за академик, с фалцетче държеше исо на клоуна. Класика в жанра – Харди и Лаурел, самоуверен грубиян и страхлива мижитурка…
Някой каза – ще ни вкарат във война—
Не е вярно…
Вкараха ни го…
А до народен съд надали ще се стигне. България има много дървета по улиците…
© Георги Коновски Все права защищены
'Кажи ми Русия с какво може да привлечете умовете и душите на хората - особено на младите .... '
https://kritichno.bg/vox-populi/evgeni-minchev-i-koy-si-ti-onlayn-sopolkyo-da-mi-kazhesh-po-kolko-i-dokoga-da-haresvam-rusiya/?fbclid=IwAR3dXLF1QUUI9bc2_YkHg6BWB-h8oDhuCYgDzErw9yi0gyup90lRDRTQuiM