Дразнещо беше навремето да губиш всеки петък, защото е ден на съветската телевизия…
А сега как ли приемат хората всеки ден да е на американската демократична телевизия, гарнирана със западноевропейска салата?
Гадна карантина – седиш си в къщи, миеш си ръцете, не можеш да клюкариш в кръчмата, с жената си цял ден, занимаваш се с децата… Скоро май ще се наложи и да четеш книги…
Последните години почти няма отвличания на хора от извънземни. Май не само на Земята са съкратили финансирането на космическите изследвания…
Навърши се една година от началото на двуседмичната карантина…
Французин се развел с жена си. На делото имал само едно желание – тя да поеме половината изплащане на взет кредит. Тъй като с него й направили пластична операция на гърдите, а вече друг щял да се забавлява с тях. И се чудя, а юристите не могат да отговорят: гърдите движимо или недвижимо имущество са? И не му ли се полага половината от него? Така че, когато поиска, да си играе с едната? Или може да си я вземе – няма да търси бившата си всеки път, когато му се прище гимнастика за ръцете?
Масово в прясното мляко производителите влагат сухо мляко – он 17 проверени млека само 3 били чисти. Предполагам – измити с водица, ама барем без други добавки. Е, като не се учим от себе си… Народът отдавна го е казал: имаш крава, пиеш мляко. Нямаш – ми, набивай химикали… И пълни джобовете на „производителите“ /Всъщност, от тях ли доят млякото, та са производители?/…
Блокирането на рекламите (Ad Blocker) е в нарушение на правилата за ползване на платформата! Добавете сайта в списъка с изключения във Вашия Ad blocker!
Може да избегнете показването на рекламите, като направите дарение и получите статут на ВИП потребител/Автор ПЛЮС.