Mar 17, 2021, 8:36 AM  

Из ежедневието 

  Prose » Humoristic
231 5 10
1 мин reading
  • Дразнещо беше навремето да губиш всеки петък, защото е ден на съветската телевизия…

    А сега как ли приемат хората всеки ден да е на американската демократична телевизия, гарнирана със   западноевропейска салата?

  • Гадна карантина – седиш си в къщи, миеш си ръцете, не можеш да клюкариш в кръчмата, с жената си цял ден, занимаваш се с децата… Скоро май ще се наложи и да четеш книги…
  • Последните години почти няма отвличания на хора от извънземни. Май не само на Земята са съкратили финансирането на космическите изследвания…
  • Навърши се една година от началото на двуседмичната карантина…
  • Французин се развел с жена си. На делото имал само едно желание – тя да поеме половината изплащане на взет кредит. Тъй като с него й направили пластична операция на гърдите, а вече друг щял да се забавлява с тях. И се чудя, а юристите не могат да отговорят:  гърдите движимо или недвижимо имущество са? И не му ли се полага половината от него? Така че, когато поиска, да си играе с едната? Или може да си я вземе – няма да търси бившата си всеки път, когато му се прище гимнастика за ръцете?
  • Масово в прясното мляко производителите влагат сухо мляко – он 17 проверени млека само 3 били чисти. Предполагам – измити с водица, ама барем без други добавки. Е, като не се учим от себе си… Народът    отдавна го е казал: имаш крава, пиеш мляко. Нямаш – ми, набивай химикали… И пълни джобовете на „производителите“  /Всъщност, от тях ли доят млякото, та са производители?/…

 

© Георги Коновски All rights reserved.

Comments
Please sign in with your account so you can comment and vote.
Random works
: ??:??