28 авг. 2009 г., 00:52

Как да продадеш душата си 

  Проза » Другие
941 0 4
1 мин за четене

Как да продадеш душата си

 

Здравейте, моля ви прочетете обявата ми без предубеждения. Никой от вас не би се затормозил с далечната възможност да спечели от лотарията, на тото и т.н. Малко са и хората, които опитват да печелят по интернет. Причините са многобройни, най-вече защото обществото е възпитано да печели по два основни начина – чрез честен труд (да бе, да:) или чрез незаконна работа. Но никой от двата варианта не ви гарантира незабавна печалба, без намеса на закона.

Сега аз ви предлагам невероятна оферта! Може да не ми повярвате, но аз съм самият Сатана! След като чувам доста възрастни да злословят за интернета, реших, че това е прекрасна възможност за нови, по-млади клиенти (старите се продадоха за долари по време на социализма:). Знам какво си мислите – Във Ада няма интернет! Но това е напълно невярно. Откакто привлякохме Глобул, имаме безплатен интернет. За да не се отклонявам от темата, ще кажа, че ще ви струва душата само за две вечности. А в замяна ви предлагам нужните пари/слава или кариера в пъкъла. Обадете се на тел.0899/666666.

П.С. Моля, ако мислите че Вие сте Антихриста, обадете се на същия телефон!

© Зорница Василева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??