16 дек. 2022 г., 09:23  

Каквито там 

  Проза » Другие
172 3 3
1 мин за четене

Американците се възмутили, че в отбора на Аржентина няма нито един черен.

Аржентински журналист находчиво обяснил: „Ами не сме постановка на „Дисни“…

хххх

От екрана: „Варварското поведение на протестиращите превърна центъра на града във вандалски разрушения…“

И след малко: „Прекомерните емоции на несдържащите се мароканци доведоха до хаос…“

Ами така е – това са представители на прогресираща Африка, мюсюлмани, неканени „гости“. А ония – някакви си недоволни работници, бели, нехаресващи наложения им ред…

хххх

Сексбомба…Пали се с дълъг фитил… С голям стаж… Обезвредена…

хххх

Преди време украинска зенитна ракета „случайно“ падна в Полша и уби двама души. Овреме нещата бяха туширани и провокацията не успя.

Оня ден в управлението на полската полиция във Варшава избхва гранатомет. Двама леко ранени /единият главният комисар генерал Ярослав Шимчик/ и разбити стени…

Оказа се, че гранатометът бил подарък от украинските полицаи за полските. Което е доста нелепо – полицията по принцип не разполага с тежко въоръжение. Още по-нелепо е обяснението как това оръжие е минало през проверките на границата. Обаче - както казват поляците: "Polska Nierzadem stoi" /Полша се крепи на хаоса/.

Но – взривило се…

Версии разни. Дали неумелите полицаи не са прекалили с любопитството? Дали не им се е паднал некачествен гранатомет? Дали в него „случайно“ не е поставен взрив с цел нова провокация?

Не знам…

Но Чехов е прав – подареният гранатомет гръмва на сцената…

 

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??