20 окт. 2010 г., 16:14

Какъв им е проблемът на жените? 

  Проза » Письма
1489 0 3
3 мин за четене

 

Преди всичко искам дебело да подчертая, че написаното по-долу не отразява моето психическо здраве, нито бива да се тълкува от психолози, психоаналитици и т.н. като каквото и да било. Ако човек има малко чувство за хумор (и в частност ако жените имат чувство за самоирония),  всичко написано по-долу най-малкото би довело до една усмивка. :)

 

И така - какъв им е проблемът на жените? Подслушвайки женските разговори, разбирам как мъжете били подли, гадни и не знам-си-още-какъв-неопределен-вид изостанали в развитието си плазмоиди с коефициент на интелигентност, граничещ близо до нулевата надморска височина, които само търсят жени, с които да прекарват повече време в хоризонтално положение.

 

Също така жените твърдят, че търсят мъж, който да е мил, нежен, внимателен, грижовен, стабилен, да ги обича и т.н. Също така жените масово твърдят, че няма значение до колко мъжът е красив или до колко е богат, важното е само да ги обича и да отговаря на качествата от първото изречение в параграфа.

 

Е, нека някой ми обясни защо тогава жените се влюбват като третокласнички в мъже с набола двудневна брада, с визия и осанка на професионален кикбоксьор???

 

И така - какъв им е проблемът на жените? Искат мил, нежен и внимателен мъж, който в същото време да бъде достатъчно груб и твърд като скала (буквално и преносно).

 

Ще си позволя да направя кратък анализ:

  1. Жена среща мъж.
  2. Жената е привлечена от мъжа на някакво първично ниво.
  3. Мъжът (или жената, без значение) започва свалка.
  4. Мъжът и жената стигат до положение "сех на мах", както казва дядо ми.
  5. Жената е разочарована, че мъжът я възприема само като сексуален обект.

И така, какъв им е проблемът на жените в горния случай?

 

От това, което съм слушал като страничен наблюдател (страх ме е да кажа думите "знам от личен опит", защото рискувам линч от страна на женската аудитория), мога да да предположа, че проблемът на жените е в това, че не се чувстват обичани. Жената желае да е обект на внимание и обгрижване от страна на мъжа и покрай това вече може и "сех на мах".

 

Ето тук стигаме до другата ситуация:

  1. Жена среща мъж.
  2. Жената не е привлечена от мъжа.
  3. Мъжът започва свалка.
  4. Жената, базирайки се на предишния си опит, преценява, че този мъж е по-различен и ще я обгрижва, ще я обича и т.н.
  5. Жената решава да даде шанс на този мъж.
  6. "Сех на мах".
  7. Жената решава, че вече не е привлечена от мъжа, тъй като не е достатъчно "лошо момче".

И така - какъв им е проблемът на жените? Намират си мъжага, но не е достатъчно мил. Намират си мил мъж, който обаче не е достатъчно грубоват. Намират си леко грубоват мъж, който обаче пие. Намират си мъж, който не пие, но пък бил скучен. Намират си мъж, който е веселяк, но пък не бил възприемал живота на сериозно. Намират си сериозен мъж, който обаче се оказва твърде ревнив. Намират си  свободомислещ мъж, който обаче се оказва с твърде разкрепостено мислене...

 

И така - какъв им е проблемът на жените? Всеки път жената намира точно това, което търси, но в последствие се оказва, че това, което търси, не е точно това, което в действителност иска.

 

Затова пак питам - какъв им е проблемът на жените? И знаят ли самите жени какво искат? Много моля някой да ми каже...

 

© Иван Давидов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Иване. На години съм вече и с известен опит. Затова ще ти отговоря какъв ти е проблема на тебе Проблема ти е че много го мислиш. Сигурен съм че и други са ти го казвали. Радвай се на живота и на жените, като неотделима част от него. Недей да изучаваш нито едното нито другото. Пълна загуба на време е. Казвам го от личен опит.
  • Хахаха харесва ми позицията ти младежо-малко неориентирана, ама то ,като стане дума за жени-нищо не може да е ориентирано. Та аз лично смятам да ти отговоря най подробно на въпроса какъв ни е проблема-ще ти го пратя и на лични-обещавам!
  • още не се е родил този, който може да ти даде отговор
Предложения
: ??:??