18 авг. 2022 г., 22:03  

Крайно време е! 

  Проза
189 4 4

1) Крайно време е да се въведе пълна конфискация на имуществото на политици и техните семейства, които са причинили големи икономически вреди на държавата. Необходим е и закон, който да не им разрешава да се кандидатират пак за избори. Давам за пример Луканов, Жан Виденов, а понастоящем и Петков. Когато са в работна възраст да не им се дава никаква друга работа освен кофа и парцал и да чистят улиците до края на дните си, а хората да ги замерват с развалени банани!

2) Живеещите в чужбина българи да нямат право да гласуват, ако не плащат данъци на РБ. Защото американските граждани плащат данъци на САЩ независимо в коя точка на земното кълбо живеят. Време е да вземем пример от американците. Нали все им целуваме подметките напоследък. Поне нещо ценно да вземем от тях и да го въведем у нас!

© Младен Мисана Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря ви, Елка, Акеми, Георги!
    Бъдете здрави, креативни и щастливи!
  • И демократите се сетихте за методите на проскрипциите или ВЧК...
    Което означава, че историята се повтаря, както казва един умен стар човек /скромен съм, не споменавам кой/ - настъпила е псевдобуржоазната лъжедемокрация. Която се чисти само с един инструмент...
    Цитирам таварищ Ленин. Писмо от 1918 година: "Арестувайте 100 буржоа, осъдете ги и ги разстреляйте."
    Разбираш ли - още не са съдени, какво ти, не са арестувани, не се знае кои ще са... Но вече ги искат ликвидирани!
    Сега май се вижда нуждата от уличните лампи...
  • Много добри идеи, Младене, но така ще останете без политици.
  • Напълно подкрепям предложенията! Поздравления за позицията!
Предложения
: ??:??