12 мар. 2014 г., 00:50

Кривите огледала 

  Проза » Юмористическая
774 0 12
1 мин за четене

КРИВИТЕ ОГЛЕДАЛА

 

            Не че не ни е хубава Морската градина, хубава е, по-хубава от преди, ама не и от още по-преди, кога в зоологическата живееше Пешо Маймуната и имаше „Къща на смеха” с криви огледала.

            За Пешича чак толкоз не ми е, щото от бая време всички сме на неговото дередже, ама кривите, кривите ми са на сърце.

            Чудно нещичко са туй кривите огледала, щото колкото и да ти е криво, изрепчиш ли се насреща им, забравяш си кривините и се смееш, хилиш, дорде ти се очи насълзят и корем заболи.

            Терапевтично средство са кривите огледала: здравно и социално. Здравно, защото и оня е казал, че „смехът е здраве”, а социално – най-малкото по две причини:

            Първата е, че весел човек – зло не мисли. Значи слагаме по едно криво огледало на вратата на всяка банка и ей го решен проблемът с банковите обири, например.

            Втората е с още по-голям социален ефект. Я си представете, че обградят целия Парламент не с решетки, а с криви огледала. Излиза значи Народът на протест, оглежда се и почва да се хили. Не „избори” и „оставка”, ами и „нова конституция” да иска тоз ухилен народ, кой ще му повярва? А и няма нищо да се чува, щото я се опитай да речеш нещо, докат’ се превиваш от смях, тъй ами!

© Лордли Милордов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Забавно е, дори и днес, Дочка!
  • Да, върна ме в детството. Времето на гастролиращия цирк, захарния памук и обещаващите чудеса.
  • Те, тия майтапи си ги пускат и без "криви огледала".
  • А представяш ли си да сложат криви огледала в парламентарната зала?! Такива весели закони ще ни измислят за чудо и приказ..например 1000 лв. пенсии, 2000 лв. минимална заплата...Ама, че се размечтах!
  • И още как, Калли!
  • Голям смях ще падне, СиДи, но надали от това ще им запука на тия смешници вътре
  • То и сега никой не чува народа, но с огледалата, поне ще е весело!
  • Ще му запаля свещичка за помен на Пешича, ама и на "Народът" май скоро ще се наложи да палим.
  • Ех, спомени... И в нашя парк имаше такава къщичка много, много отдавна. Токлоква отдавна, че споменът ми е като отразен в такова огледало... Хубаво би било да ги има и сега. Както казват "смехът е здраве".
    Поздрави, Милорд
  • И трагично. Светла му памет на Пешо...
  • Иска ми се да е радостно, но е смешно, Дани!
  • Верно, че имаше такова чудо „Къща на смеха” с криви огледала. Ти говориш за Бургаската, а аз се сетих, че и във Варненската морска градина имаше. Била съм лапенце още.
    А това с Народното събрание е много яко
Предложения
: ??:??