9 дек. 2013 г., 11:05

Лежерно 

  Проза » Рассказы
662 0 10
1 мин за четене

ЛЕЖЕРНО

 

            Нали е неделя и нали е дъждовно, най-лежерно Сашко остана с кучето си Ташко до към обяд под завивките. Можеха и още, ако не бяха неотложните за Ташко обстоятелства. След необходимата разходка в кварталната градинка, двамата лежерно се строиха пред хладилника.

            Лошото на хладилниците е, че някой трябва да е сложил, това което искаш да извадиш от тях. Погледът на Ташко многозначно заявяваше, че този някой, не е той.

            - Ще си поръчаме пица – с лежерна осанка и тон успокои ситуацията Сашко, и с удоволствие отчете светналия поглед на Ташко, който остана такъв, докато не проследи звънтенето на изпадналите 5 стотинки от обърнатия портфейл.

            - Е, няма как, ще трябва да навестим баба ти – вече с нашийника в ръка измънка Сашко и двамата лежерно затътриха крака по влажната шума.

            Миризмата на есен и ситният дъждец разведриха двамата пешеходци и те по-скоро от обичайното позвъниха на вратата. В шпионката просветна и угасна светлина и през открехната врата се процеди сладък аромат на печена тиква.

            - Очаквах ви – немощните ръце повдигнаха кученцето и го оставиха да целува набраздените страни на усмихната старица.

            След около час, младежът и кучето с издуто коремче, лежерно се връщаха по същият път. Сашко опипваше от време на време джобът с двадесетлевовата банкнота – седмичната им рента от учителската пенсия.

            Предстоеше им лежерен неделен следобед, преди поредната лежерна безработна седмица.

© Лордли Милордов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Успял си,ЛордЛи в "лежерния сарказъм" Поздравления!
  • лежерно се усмихвам!!!
  • Ако ти е забавно, Миглена, нека му да е тъжен!!!!
  • Ейййй!!! Лежерно си живеят хората... Пък аз- да ми се чуди човек на акъла- все зор, зор...
    Тъжен хумор, Лордли...
  • Нямам лична представа, Виктор, обществена също, но вашата ми е достатъчна
  • Ееех Лордли, имаш ли представа колко си талантлив? В кратките си истории казваш толкова много...
  • Плах опит за "лежерен сърказъм" на бабина, или друга чужда (Дани) гърбина е това текстче. Благодарности за хубавите думи, Калли, Лидия и Ена.
  • С Calli (Дани Паскова)
    !!!
  • И когато баба се пресели в небесния рай, какво правим?
    Лежерно ще се прикрепим към друга услужлива гърбина! Паразитно цинично съществуване!
  • Лежерен поздрав от мен. Мила бабина картинка. Пак ме накара да се усмихна.
Предложения
: ??:??