23 февр. 2014 г., 00:23

Лек инат 

  Проза » Рассказы
997 0 3
1 мин за четене

 Тя е голям инат. Някои мислят, че е сладко. Е - не е! Тя много си пати от този си инат. Казва "не" от гордост, а иска да изкрещи "Да, по дяволите"! Тъпа гордост, тъп инат. Ама така е, овенче е. Та наскоро пак пострадала от магарешката си глава и ми разказа.
 Запозна се с едно момче, хареса го. И нещата взеха, че се получиха. Излизат вече няколко месеца. Проблема обаче е, че той е студент и учи далечко. Прибира се в родния си град през седмица и тогава се виждат. Те си ставаха все по-близки. И вечерта преди да си замине отново се били разбрали да излязат някъде.
Тя се облякла, накъдрила косата си, леко се гримирала, дори мушнала новите си токчета и пуснала лаптопа.
- Хей, къде си? - писа му тя.
- Вкъщи, лежа си.
- Ще излизаме ли?
- То вече е 8:30...
- Смисъл?
- Смисъл, няма смисъл. Уморен съм, досега помагах на баща ми.
- А, ясно...
- Ела към вкъщи ако искаш, ще гледаме някой филм, на мен не ми се мърда.
Тя се разочарова, отпусна се на дивана и свали обувките си.
- Нали си изморен, няма да дойда, почини си :)
- Както решиш.
- Отивам да хапна. - тя излезе от линия.

Гордостта винаги я водеше до подобни глупави ситуации. Той вероятно наистина бе уморен, но тя го прие лично. Чуха се след ден. Скараха се. Тя му каза, че се е обидила, развика му се, той се извини, не предполагаше, че приема така нещата. Помоли я да му казва каквото чувства и мисли без излишни инати. "Аз съм си такава, свиквай" каза тя. После се сдобриха. Всичко беше нормално, освен това, че пропуснаха ценен момент заедно.

© explose Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Ама как уморен бил? Мързи го да чувства! Ако я искаше както си требе, щеше 8 часа с влак да пътува, само за да я види за 2. Щеше да обикаля като хищник надушил плячка докато тя сама си сложи вратлето между зъбките му.
    Такива ми ти работи правят мъжете дето им се ще точната жена!
  • Ох, колко ми е познато... Ама аз се научих да си казвам какво ми е, та сега по-малко ме боли главата
    Поздрави!
  • Всъщност са пропуснали много... хареса ми този къс разказ, голям талант е да кажеш всичко с такова спретнато произведение!
Предложения
: ??:??