10 дек. 2020 г., 12:06

Любов 

  Проза
313 0 14
1 мин за четене

И знам, че няма по-хубаво от чистата любов. Но съществува ли още тя...или ще си представяме за нея само от това, което сме гледали по старите филми и което четем в книгите. Има ли още от онези хора, които не  се поддават на изкушения и не захвърлят с лека ръка любовта към ближния си. Понякога ми се иска да живея в друго време, да не съм от този така изкуствен свят. 


Светът е фалшив, хората в него също.  Всеки се влече от материалното, от голотата и от единия грешен оргазъм. Казваме си "какво пък толкова",  не мислим за последствията...за това кого ще нараним.  
И се страхувам...от това да се отдам изцяло на някого. Но въпреки това го правя.
Защото обичам да обичам.


Да съм вярна.


Да е щастлив този, че ме има и аз че имам него. Да си пленен от нещо толкова силно и да те е страх да не го загубиш. 
Обичайте и бъдете обичани. Няма по-хубаво от това да знаеш, че си нужен някому. Че те чака...и те мисли. 

Любовта е жива, просто хората не искат да се борят за нея.


М.

© Мария Кунева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • А, не. Къде е критиката. Искала си да пишеш за любов, за чисто и възвишено чувство, но си го пуснала в коша с мръсното пране и всичко се е объркало. Ценностите не са се променили. Те от 2000 г. преди новата ера, все са такива. И любовта си е все една такава хем силна, хем ранима, но винаги еднаква като усещане. А що се отнася до нещата, които се наблюдават между хората....Това си е техен проблем. Щом си вярват на мен не ми пречат. Нито на любовта, която изпитвам. Я се усмихни. Всичко е загубено 😁
  • Мислех, че сайтът е за публикации на лично мнение и мисли, а не за това, което другите искат да чуят. Явно не е тук моето място, между хора, които умеят само да критикуват. Не мисля, че съм с промит мозък, нито че съм нещата които ме описаха по-долу в коментарите. Споделих мнение за нещата, които съм срещала и наблюдавам между хората. Как ценностите са се променили с годините. Силно съжалявам, че породих такива мисли във вас или по скоро съжалявам, че не се прие по начина, който аз мислех. Желая всичко добро.
  • Лошо! Една любов не можем да изживеем пълноценно. Камо ли да я опишем
  • Фейсбукът и въобще мрежата с тия клишета промиват мозъци.

    пп Щото сме фалшиви, с маски, и не разбираме нищо.... недуховни, бедни души....
  • Аз мисля, че ако изживяваш любовта, която искаш, няма смисъл да си задаваш въпроса дали я има. Нито пък да се възмущаваш от влечението на едноклетъчните към материалното и оргазмите. Прекалено много отделени думи, време и енергия за да прочетем отново и отново за фалша, маските, изкуственото и егоизма и то така, както си далече. А ако беше близо, не ми се мисли направо.
    Но имам идея. Интересно ще ми е да прочета във какво се състои и изразява борбата за любов. Много искам някой да ми развие тази тема. Че все така я виждам сбутана и изречена помежду другото, но с претенции за голяма работа.
    Сори, сори, сори. Дано да ме разбереш.
    Пп: ниската оценка е моя. Винаги си ги обявявам
  • Уфф.
  • Мислиш се нещо за голяма работа ли, че нещо не разбирам.
  • Заядливи? Жалко че мислиш така.
  • Мисля, че няма повече нужда от заядливи коментари. Хубав ден!
  • Да, сто процента е заради това Ауу, кой те изплющя така жестоко с двойка. Я чакай да я поправя
  • Всеки има различен начин на разбиране и мислене. Ваяшият е далечен от моя, може би за това не ме разбирате.
  • Ахм, най-вероятно съм в голяма грешка, но защо ли
  • Мисля, че не сте разбрали смисъла на това, което съм написала. Далеч съм от нещата, които описвате. Съжалявам, че сте го разбрали по толкова грешен начин.

    Така е! Любовта не е война. Споделям мнение, че хорат лесно се отказват от нея. И във времето, в което живеем е трудно тя да се съхрани така чиста.
  • Любовта не е война. Тя е взаимност и споделяне на животи по общ път.

    Не само сме го разбрали, но сме го и живяли. И деца, и семейство, ти как мислиш? Че чистата любов е само в леглото ли? За нея трябва да има сигурност и доверие, Ако е само физическо привличане - дали е любов? Него го има и при животните.
Предложения
: ??:??