15 мая 2019 г., 08:03

Любов, любов 

  Проза » Фантастика и фэнтези, Юмористическая
445 2 8
2 мин за четене

Накрая се отпусна назад и махна с ръка. Най-после! Три дена труд… Но ще има резултат…

Пак погледна към грамадата документи отпред. Заверени от адвоката, от нотариуса, от домоуправителя, от кварталния, от деветте местни и седемдесетте столични НПО-та, от баща му, от майка му, от фирмата, от областната управа, от общината, от… Уф, обърка се вече…

Важното е, че всичко е готово…

И сега може да звънне по телефона и да отиде на важната среща. Само да купи цветя…

Момент! А разрешително да й поднесе цветя? И за бонбоните отделно? Че то де дават тъй – да връчи на младата жена цветя и бонбони така. Без разрешение от нейна страна то си е жива обида. И, ако я засегне с тая си грубост и мъжко посегателство над правата й…

Малей…

А времето напредваше…

Сега трябва да тръгне по познатия път, да… Не, не – по-добре без цветя и бонбони… Но – ако тя се засегне, че е отишъл на срещата с голи ръце? Ей така – като на бизнес среща? И се оплаче КЪДЕТО ТРЯБВА?

Сложно става, сложно…

Още повече, че проблемите му се увеличаваха. Преди час му връчиха известието – да се яви като подсъдим пред трибунала за женски права. Оплакване срещу му – кака Жужа от другия вход се оплакала, че я засегнал с индиферентността си и не щял да обърне внимание на презрелите й прелести…

Какво го чака…

Отпусна се на стола. И махна с ръка – да става каквото ще. Природата сбъркала като го направила мъж, ама той ще оправи барем нея – като не може друга…

Взе телефона:

-       Мишенце, здрасти сладък! Как си тая вечер? Ми да се видим… Да, Мишо… Ще пийнем ликьорче, ще хапнем пастичка, ще се отдадем на нашите си мъжки работи…

А погледът му падна върху стария плакат в ъгъла, останал от времето на дядо му: „Не чакай милости от природата!“…

 

Заповядайте - https://genekinfoblog.wordpress.com/

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря, Елке!
    Стар виц.
    - Абе, май нищо няма да стане с тая Пенка. На първата среща се видяха различията ни - тя си поръча двойна ракия, аз паста и кафе...
  • Мъжки работи, а? И ние обичаме пастички и ликьор...! Поздравления за хубавия разказ!
  • Благодаря, Костадине!
    Аз съм с диабет...
  • Какво не правим за таз пуста любов?даже и на ликьор и пастички да минем.Поздрав Георги.
  • Плаши, плаши. Едно е хубаво - според учените, някогашните динозаври са се превърнали днес в кокошки...
  • Благодаря, Мариана!
    Вашата е лесна. Оная вечер си почивах с филмче за Годзилата в Ню Йорк. И се оказа, че годзилките са все женски, родени вече бременни. Направо нямат никакви грижи - освен да разрушават и лапат...
  • Благодаря, Стойчо!
    Ще издържим!
  • Природата ни е създала,за да ни подлага на изпитанията и съмненията си...
    Докъде бюрократщината ни докара!😃
Предложения
: ??:??