23 февр. 2017 г., 00:12

Мария и Петър пета глава 

  Проза » Рассказы
446 0 0
2 мин за четене

Все още пътуваха към столицата. Емилия караше спокойно, не беше бясна или ядосана. Живее с болната си сестра и майка си,  която се грижи за нея. Мария не осъзнаваше какво се случва: болницата, срещата с Емилия! 

- Как се казваш? 

- Мария.....,  а имах предвид Мариян. Петя ми е сестра

- така ли! И аз имах сестра, но тя почина

- от какво?.... извинявай, не исках да те питам за сестра ти. 

- Няма нищо,  всичко е наред. Бяхме много малки, отидохме до едно езеро в гората и решихме, че трябва направим някоя лудория, сестра ми предложи да скочим в езерото, но аз отказах и тя реши сама да скача, беше се качила на едни скали, бяха много хлъзгави. И тя скочи просто скочи, но не се появи на повърхността на езерото, виках я и тогава Катя се появи зад мен и ме бутна в езерото, цялата се намокрих. Потопих се в езерото и постоях под водата пет - десет минути и излязох на повърхността, огледах се за сестра ми, виках я, но тя така и не се появи. Преплувах езерото, но не я открих. 

- А къде я намери? 

-...... - Емилия се разплака, излезе от колата и запали една цигара. 

- Добре ли си? 

- Да, добре съм. - Емилия извади една носна кърпичка и избърса сълзите си - намериха Катя на следващия ден, беше се удавила. - Тя се качи в колата и потеглиха. 

Докато караше Емилия усети,  че нещо не и е добре и спря колата. Изкарва цигарите и запалва една. Някакви коли започнаха да се появяват: Bmv, Audi and Mercedes и много други. Емилия излезе от колата и отиде до една от колите и почука на прозореца, той беше свален от една жена. 

- Ти! - Жената погледна Емилия сякаш току - що се бе сбила. -  И защо изчезна така изведнъж? 

- Не те харесвам,  я излез от тази кола, дай да те прегърна. - Жената излезе от колата и се прегърнаха. Емилия извика Мариян - Мариян, това е сестра ми Наталия, а този скъпа ми сестро,  е мой спътник. 

- Приятно ми е да се да запознаем. 

Наталия огледа Мариян от глава до пети и попита да не би случайно той да е гей. Емилия отрече той да гей. Наталия отива до колата,  изважда един пакет и го подава на Емилия. Тя го отваря и много се зарадва, когато вижда своя подарък. Наталия и Емилия се прегърнаха и си казаха чао. Тя се обръща към Мариян и му разказва как се е запознала с Наталия. Мариян попита Емилия какво ще стане с Петя, а тя му отговари

- Ако си мислиш, че ще оставя Петя жива, жестоко се лъжеш, пък и плюс това, ти вече не си жена, а мъж, виж какво ще направя с твоята любима. 

© Надя Димитрова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??