8 авг. 2014 г., 20:51  

Мой скъпи Арлекин 

  Проза » Другие
607 0 6
1 мин за четене

                

                            Бог е създал котката,

                            за да има човек

                            тигърq който

                            може да погали.

 

        Честит Световен котешки ден, скъпи мой Арлекин!

   

Честит и на всички Котараци, Мацки и малки мър-мяу котенца...

Пожелавам ви да управлявате Царството на мишките во веки веков, да имате неизчерпаеми запаси от мляко и всички видове вкусни сиренцà - и най разнообразни рибки също.Който здраво се храни- има девет дълги живота.

  Забранете производството на консервирани и гранулирани храни.Като ви боли корем , хапвайте котешка трева знаете къде расте-забравете за Чичко Тревичко. И така за домашни любимци не си купувайте мишка тамагочи, бързо ще ви омръзне. По-добре си осиновете някой човек, за предпочитане (кастриран, ваксиниран  с трудови навици).

  ВНИМАНИЕ!

  Не осиновявайте "домашно човече" от елитен клуб - ще имате проблеми с отглеждането, възпитанието и хигиената.

   Специалистите съветват: По-добре си вземете куче!

 

  Хайде на купон, ВАЛЕРИАНА днес е безплатен!

 

  МЪррр....МЯУууу....

 

  08.08. 2о14

                          

© Росен Иванов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря на,КРЪСТИНА,МАРИНКИ,НАДЯ,АНИ!Хубав и слънчев ден момичета!
  • Колкото по-малки претенции имаш, толкова по-щастлив си,
    за да оцелееш трябва да си зрящ незрящ, това е съвременната
    истина за живота такъв, какъвто е ...
  • приказчица си е... колкото си по-малък, толкова
    по лесно е да оцелееш... привет, дивсвят!
  • Ама котките ще управляват,мишките стават за придворни дами на "Спящата котка",а плъхчетата за пажове за колесницата на"Котарака без чизми"!
    Нали пишем приказка,Неспяща-време е,влизай в роля!
  • Иееее! ПрИмоцийка! Харрресва ми!
  • Много ми хареса
    Но не закачай мишки и плъшоци - те са ми домашни любимци.
    Поздрави за интересния текст.Неспяща.
Предложения
: ??:??