Люпя печени и осолени тиквени семки отзарана , пийвам биричка в седнало-легнало полужение на дивана,. ох, пардон, уригнах се,... от бирата ще да е, кой знае от какво вече я правят.., зяпам в телевизора...
- Женааа, женааа,.. къде си, ма...
- Тук съм , бее - гласът й от кухнята
- Овцаа.. - сложих определението след блеенето
- Е, какво , беее... чистя чревцата за тавалъка, да са готови...
- Хайде , бърже бърже , ма,.. ша на дават по талавизора...- кряснах по-силно
Тъкмо тя се дотътри в поразпраните си домашни чехли и водещата на сутрещния блок
'' ..Според направеното социологическо проучване, над 85 % от българите, през последните пет години не са прочели и една книга...''
Погледнах жена си,...погледнах и към библиотеката подредени книги по големина и цвят.., '' Еех, навремето купувахме книги по цвят на обложката ей така за декорация в хола, та като дойде някой да възкликне '' Ай, какви хубави книгии, избрани с вкус ...'', ама отмина и тази мода ....А сега, кой ще ти чете книги ма, Госпожо от талавизора, всеки грабнал телефон, айфон върви в съня си и зяпа в екрана...Ам' нали ако те видят с книга в ръка хората ще се разбягат - Тоя, пък сигурно му има нещо...'' - разсъждавах аз,...
Погледнах отново жена си, но този път с умиление.., и сега не ме предаде, заедно сме в тези проценти.
© Petar stoyanov Все права защищены