— Господи Боже мой, да се свети името ти… да го светна аз само веднъж Митьо Шопа, да види как се вземат и не се връщат сто хиляди евро накуп…
Ох, извинявай, дядо Боже, отвлякох се… Ама ти хубав офис имаш — тихо, уютно, ароматно. И какви постери! Само дето са малко старомодни. Пък и все с голи мъже… Ти, да не би… Ох, извинявай, ама лепни и малко голи мадами. Я да беше видял стаята ми в спортното училище — докато си сглобявал Ева, в такива ъгълчета не си надничал…
А картинките ти май са вносни, нещо на чужбинско пише там. Добре, че нямахме такава шарения в залата — докато зяпнеш, и ще те тушират.
Но, давай по същество, Господи! Я да видя какво ми е написала баба да ти кажа… Аха! Значи — да дойде царството ти… Абе, дядо Боже, много овехтял език ползваш. Давай да преговаряме направо.
Виж сега — има един дето ми дължи маса пари. Направи така, че да ги върне с лихвите. И пет процента комисионни за теб. За свещи.
Какъв общ бизнес можем да развъртим с теб… Аха, сетих се! Що не направиш така, че хората на Попчето да гръмнат офисите на конкуренцията? Пък на мойта фирма да възложат ремонта? Пет процента комисионни са за теб. За свещи.
А после конкуренцията да бумне офиса на Попчето. И пак мен да извикат. Пет процента — пак за теб. За свещи.
Е, дядо Боже, помогни, а? Пък можем да направим съвместен холдинг. „Бог импекс холдинг“, добре звучи, а? Аз ще правя туй-онуй, ти ще осигуряваш останалото с божествената си сила. И от печалбата — за теб лично пет процента. За свещи.
А, за да разбереш, че съм сериозен бизнесмен, ще издам авансово календар с дванадесетте топ апостоли на годината. И пет процента от печалбата за теб. За свещи.
Е, това е. Хайде, че ме чакат бизнес дела. Ако има нещо друго — ще кажа на баба да се помоли на секретарката ти Мери. Чао, Боже!
© Георги Коновски Все права защищены