6 февр. 2019 г., 00:46

Монолог по вайбъра 

  Проза » Юмористическая
795 2 12
2 мин за четене

Какво да ти кажа? Да хукна към теб както до сега ли? Как да ти обясня защо няма, като дори не ми се и говори за това, и не само за това, не ми се говори с теб. Е, ако се беше случило преди време, сигурно -щях да ти се обяснявам и от дългото обяснение най-вероятно щях да се почувствам и виновна, че не пуша. Но вече помъдрях или остарях, и аз не знам кое точно, и спрях да давам обяснения. Ще се сетиш. Седя, гледам и се пуля във вайбъра. Знам, че ти се пулиш от другата страна защо не ти отговарям. Не знам обидена ли съм, но знам, че не съм сърдита. Ако съм сърдита, ще трябва да се присърдя, да ми мине, да забравя, а аз знам, че няма да ми мине. Колко време, и да... оххх, и аз не зная как да го кажа; добре де, да не си забелязал, че не пуша? Да ми носиш армаган цигари? С друга ли ме обърка или никога не си обръщал внимание аз какво обичам и правя, няма значение. Все ми е едно, оправдания не ми се слушат, за това и няма и да чуеш. Не е лесно месеци наред да си живял с мисълта, че си харесвана и желана, и накрая да разбереш, че си само подробност в нечий живот, а може би трябва пък да съм доволна, че се случи преди да минем на "следваща база". По-точно аз няма да го допусна. Пътувай си по широкия свят, идвай и си отивай, но без мен. А наистина те харесвах...
Я, вайбърът напомни за себе си. Системно съобщение: о, боже, каква група, какви 5 лева! Гошеее, в каква група си ме вкарал, какви са тия мацки? И питаш коя група? Ето ти екранна снимка, пращам ти я в комплект с емотка-въпросителна, групово да изпушим цигарите не искаш ли?
Значи докато аз се терзаех как да кажа и какво да кажа, ново двайсет! На мен ми беше почти мъчно, че ще те нараня, а ти в това време на някоя от "групата" вече си пробутал армагана! Ето, отговарям, понеже не ми се слуша гласа ти, за да не се поддам и да променя решението си, пиша, че първо, съм непушачка, и второ - групово "не пуша". Умен мъж си, разбрал си защо не искам да се чуем и видим, блокирах те.
Дали не трябваше да си направя аудиозапис и да ти го пратя? Късно е, пък и нали обяснения не давам вече...

© Ссссс Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • дето се казва, пиенето не е за всеки!
  • По рано когато ни беше криво търсихме причината в някой себеподобен,а сега е по лесно-в технологиите.
  • ето, и сега си ми на един клик разстояние благодарение на тях!
  • Технологиите направиха общуването лесно и животът ни по-интересен. Как сме живяли преди без това?!
  • абе маани... технологиите как могат винаги да те издънят! Като си пишеш с няколко едновременно я ще пратиш съобщение на който не трябва, я едно погрешно кликване - и в група си ги вкарал!
    Да живеят технологиите!
  • Вайбърът си е вайбър, чатът си е чат, но друго си е срещата на живо. Трябваше да се срещнете цялата група, всички пушачи, а ти не и да го направиш на пет стотинки, твоят любим нелюбим.
    По вайбъра се обменят страхотни мисли! Истински бисери! Особено, когато ги четеш след време, е много смешно!
  • особено групата, тя се е появила и при другите 2! хихихих
  • Обяснението е вид обучение, тъй че не му отваряй очите на Гошето. Така веpоятността да го изловят и други е по- голяма
  • по вайбъра са само мислите, монологът си остана монолог

    преди вайбъра бяха sms-те, кой знае следващата "база" на общуване каква ще е!
  • Реално женско... Както и избраното - по Вайбъра е по-евтиничко...
    Хубаво...
  • понякога грешките са правилни!
    Благодаря!
  • "Ще се сетиш." - си е съвсем достатъчно обяснение! Поздрав
Предложения
: ??:??