20 февр. 2010 г., 12:59

Моят Някой... 

  Проза » Письма
1065 0 2
2 мин за четене

Моят НЯКОЙ...

(На Игн.)

 

               Всички тези лица с изкривени усмивки… Всички тези хора и целият свят не биха стигнали… и не стигат, когато теб те няма. И дните ми са празни и самотни без гласа ти… без начина, по който ме прегръщаше и се опитвам да бъда силна, но е трудно, когато те няма сам да ми го кажеш… А ми даваше сила, даваше ми толкова много сила… Изпуснах влака за сърцето ти и сега стоя сама на гарата с всички тези хора, които побъркващо ме гледат и ме питат: „Какво още чакаш? Остави го да си върви!” Но как, как, за Бога, да оставя ТЕБ… Как, за Бога, да оставя моя НЯКОЙ, щом най-сетне го намерих?!  И не се чувствам цяла без него… Не се чувствам цяла без ТЕБ… За първи път има смисъл да живея, има смисъл да вдишвам, има смисъл да се будя и да заспивам и този смисъл си ти! Очите ти ме карат нощем да се будя и да седя часове наред в леглото с надеждата поне миг да съм в ума ти всеки ден… Чувам гласа ти дори, когато слушам музика и спирам внезапно, и се оглеждам на всички посоки… Чувствам те навсякъде около себе си и сърцето ми откача, когато се сетя за обятията ти и че аз Бях там… Всичко ми напомня за теб, целият ми свят си просто Ти… и друго не ми трябва в този живот… Аз те обичам и имам всичко, ако имам теб… ако имам твоята любов… ако имам твоите прегръдки и целувки… А в мига, когато очите ни се засекат… Когато безкрайните ти очи потънат безбрежно в моите… Това е мигът, за който бих дала всичко, за да се случва отново и отново… Искам ужасният кръговрат от време, хора, предмети и лица да спре, да изчезне… да бъда до теб… да бъда в сърцето ти… да те чувствам в дните и нощите ми… А сега нямам нищо… Нямам теб, нямам и себе си… Не мога да пиша, не мога да свиря, не мога да гледам, без да те виждам навсякъде… не мога да обичам без теб, не мога да обичам друг, освен теб… Обичам само теб ! Друго няма в сърцето ми, друго няма в ума ми, друго няма пред очите ми… Само ти… и онова огледало, в което Ти гледаше нас двамата… Виждам го и този образ ми липсва, липсва ми звука от пианото… Липсваш ми… и дори споменът за теб ми липсва, за нашите часове от Истина, за нашите часове от любов, за нашите часове, когато времето спираше за двама ни… Искам Ти да си до мен! Искам моят НЯКОЙ да е до мен… Обичам те !

© Единствена Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Да ама аз си извадих очите, докато го прочета, следващият път може да промениш шрифта
  • Много е силно и въздействащо.Любовта е красива... дори когато боли.Успех!
Предложения
: ??:??