3 янв. 2023 г., 10:30

На лов 

  Проза » Рассказы, Юмористическая
175 3 4
2 мин за четене

… Той сне тихо лъка от рамото, измъкна от колчана подходящата стрела – къса, с голямо острие, опъна тетивата и се прицели. Сръндакът беше на удобно разстояние, полуоткрит зад храста, вдигащ от време на време глава и внимателно оглеждащ се за евентуална опасност…

Тетивата иззвъня, стрелата се заби дълбоко в тялото на животното, което рухна като подрязано дърво…

Е, днес ловът тръгна добре. Остави жените да одерат и разфасоват тялото, погледна нагоре и реши, че има време за още някоя ловна сполука. От кожата на сръндака щеше да ощави материал за нови гащи, но нямаше да е лошо да намери и украса за тях.

Точно в този момент над гората изшумоляха криле. Да, пера от фазан щяха да са хубава украса по страничните ръбове, а ако прибави и някои нокти и зъби по колана…

Метна лъка на рамо стисна копието и се запъти към пещерите в Скалистата пустош. Там можеше да попадне на мечка. Или, в краен случай, на глиган…

хххх

… Той сне тихо чантичката от рамото, измъкна от портфейла подходящата кредитна карта – малка, със солидно подсигуряване, огледа се и избра. Щандът беше на удобно разстояние, полуоткрит зад рекламния плакат, продавачът вдигаше от време на време глава от кръстословицата и внимателно оглеждащ се за евентуален клиент…

Ципът на чантичката иззвъня, кредитната карта  се заби дълбоко в отвора на апарата, а поръчката като че сама се пакетираше бързо.

Е, днес шопингът тръгна добре. Остави жената да занесе пакета с новия модерен панталон в колата, погледна нагоре и реши, че има време за още някоя потребителска сполука.Нов панталон – хубаво, ще е хит на празника, но нямаше да е лошо да намери и украса за тях.

Точно в този момент над главата му изшумоля  вентилатор. И погледът му се закачи на следващия етаж. Да, пера от фазан щяха да са хубава украса по страничните ръбове, а ако прибави и някои нокти и зъби по колана…

Метна чантичката на рамо стисна картата и се запъти към магазинчетата за допълнтелни уксари. Там можеше да попадне на пластмасови зъби от мечка. Или, в краен случай, на някакви други модерни шарении...

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??