31 мар. 2007 г., 13:40

На любовта на живота ми 

  Проза
1559 0 4
Здравей, Пламене...
Толкова неща имам да ти кажа. Толкова те обичам, а ти все ме обиждаш и се държиш все едно съм втора ръка човек.
Ооо, колко много искам да ме прегърнеш, целунеш и докоснеш нежно... Да ми кажеш нещо мило, да видиш сълзите в очите ми, когато те гледам. Но дори и не си помислям, че ще стане реалност. Как може така? Защо живота е така гаден? Защо приятелите ти ме харесват, а ти не? Може би ме обичаш, ала не си го признаваш? Може би да, но може би не. Може и просто да не знаеш как да изразиш любовта си. Лесно е - просто го кажи... И аз ти го казвам. ОБИЧАМ ТЕ!!!  

© Мария Игнатова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Дам...Благодаря за "съветите"
  • Нищо чудно и да те харесва.Момчетата по много странен начин си изразяват чуствата и даже ги е срам да кажат "Обичам те",та нали са мъжлета.
  • Миличка,сигурна съм,че си прекрасен човек,но повярвай ми на момчетата на твоята възраст,че и малко по големи им е много трудно да изразят чувствата си.Ще се сблъскваш много пъти с хора,на които им е трудно да говорят,но това,че не ти го признава не означава ,че не те обича.Миже би просто му е трудно да го направи,но ти бъди силна и не се отказвай,защото печели само този,който се бори.Пък и Пламен не е единственното момче на света,ще срещнеш още много,ако той не се интересува от теб,бъди сигурна само той губи!
    Поздрав за това,което си написала и продължаваи да пишеш
    Имаш 6 от мен и много
  • Дано Пламен те харесва и обича,но най-важното-уважава!
Предложения
: ??:??