22 февр. 2021 г., 09:55

Нахвърляни щрихи 

  Проза » Юмористическая
350 2 11
1 мин за четене

Оплаква ми се приятел.

И жена му се прибрала да работи от дома. Карантина. Опнала кабелите, хванала клавиатурата, почнала…

Но…

Ей това нашенско „но“, което прави културата и народопсихиатрията ни…

Пъшкала при писането. Страстно, сластно, задъхано – като алпинист, влачещ раница през последните метри до Еверест, като примерна труженичка на секс телефон…

Та се налагало по два-три пъти дневно да я укротява и успокоява…

Уморително, но доволно. И за нея, и за него.

Обаче…

Сепнал се – а какво ли прави на служебното си място тя?

хххх

Гледам стара снимка. От сватбата на малкия ми вуйчо. На нея е дори прабаба ми, чието име носи майка ми.

И децата сме там – аз, брат ми, братовчедът, братовчедката. Двете малки братовчедчета са още в бъдеще евентуално време…

От възрастните, обаче, само вуйна ми е жива. И братовчедът таман й купил телевизор. Втори – един в спалнята, един в кухнята. Гледала само една програма. Както ми каза той – единият нагласил на БНТ, другият на Канал 1…

Диверсификация…

хххх

Руснаците се ядосват. Паднал голям сняг там. А под Москва – ни французи, ни немци…

Отива си снегът зян…

хххх

Опашки за ваксина.

Диагнозата – от много гледане на телевизия, малко мислене и „Айде да не се мина!“…

 

 


Каня ви в блога - интересен коментар, рецепта за куркуда чорба, представяне на книга за мислещи - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря, Роси!
  • Срахотен хумор! 😀 Поздравления!
  • Благодаря, Валентине!
  • Благодаря, Скитнице!
  • Много добре ги нахвърляш, умееш го!
  • Сега разбрах що у нас няма петролни кладенци: открай време ги има ония търсачи на вода с пръчките, но никъде не съм чела за търсачи на петрол.
    Извод: може и да има, ама никой не търси! 😅
  • Благодаря, адаш, Валентине!
    Пепи, понякога петролният кладенец лумва, понякога го засипват - поради ненужност.
  • II-то място какво беше - I-то място на победения 😅
    2-ра програма е от 1974 г. Спомням си, че беше с по-малко програмно време и нямаше и сутрешна като 1-ва, но пък даваха френски и др.европейски филми.
    генек - ти си като петролен кладенец: колкото повече дълбаеш, толкова повече бликва!
  • Те вече си знаят урока (за франсетата и немцугите говоря)
    Поздравявам те.
  • Благодаря, Пепи!
    В еуфория си - аз ВИНАГИ съм особено духовит. По преценка на най-добрия критик - аз, разбира се. Можеше и друго да кажа, ама нали съм на второ място в света по скромност. Ако не бях толкова скромен, щях да съм на първо.
  • 😅 сега ще се поразровя кога се появи 2-ра програма
    днес или ти си особено духовит, или аз съм в някаква еуфория, но паднах от смях! 😅
Предложения
: ??:??