31 мая 2024 г., 19:56

Най-скучният ден 

  Проза » Рассказы, Юмористическая, Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
146 1 9
2 мин за четене

НАЙ-СКУЧНИЯТ МИ ДЕН В ГОДИНАТА

 

- Ало? О, Сийче!... 

- Какво да ти кажа, пълна скука! Толкова... 

- Да, да... ами как да почне, нормално. Прибрах се по-рано, да съм готова със съответно обратни отпорни действия: натокана, облякана, гримосана, а той да си дойде точно навреме, представяш ли си! И всичко пазарил, и детето взел от градината и завел при баба му и дядо му, и с един голяааам букет фрезии!... 

- И аз туй казвам! Е как, дори този път любимите ми цветя донесе, с оня парфюм, на кой беше... На кой ще да е бил, сега е мой, представяш ли си! Аз какво, какво да кажа, за какво да се хвана?

- И това не, Сийче; за 15 минутки се оправи и право в ресторанта. Куверти, музики... И  аз това се чудех, а той...

- А-ха! Позна! От там на бар, на "Дондуков", оня, дето пее младежът от Фактора, как му беше името...

- Да, и викторина само за мъже "Какво не искат жените", да си умреш от хилеж. И моят дори спечели едно плюшено котенце!

- Сийче, Сийчеее... излизаме и таксито ни чака на входа - е това и в най-смелите си мечти не съм си представяла!

- Ох, мани, мани, разчекна ми се устата от усмивки цяла вечер: к'ъв беше тоя 8-ми март, без нито едно скандалче, да няма на какво да кажеш "Не стига, че цяла година, ами и на нашия празник поне..."

- Взе ми думите от устата: най-скучният ми ден в годината!

- Чакай, Сийче, да седна, че се уморих да ти разказвам скучнотии, хайде сега ти! Слушам те!

- Ааа, това е друго, блазе ти, добре си го подредила, не като моя...

- Слушам, слушам...

© П Антонова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Niki_art (Николай Василев) - така е, Ник: на жена угода няма! Всичко да ѝ угодиш и пак ще е недоволна - защо си ѝ угодил!😅
  • Пепи😅😅😅
  • troia (Катя Иванова) - "да няма на какво да кажеш "Не стига, че цяла година, ами и на нашия празник поне..." - коя жена обича скуката!
  • Не разбрах тя хвали ли се или се оплаква.
    Такива жени не стават за приятелки, а камо ли за съпруги.
  • Ооо, хареса ми, '' дори легнала да е винаги права''. Е, свърши, днес цял ден ще ме избива на смях...Приятен ден
  • PetarStoyanov (Petar stoyanov) - не вярвам в цялата галактика да има друго същество освен Жената - да намира под вола теле, от мухата слон да прави и дори легнала да е винаги права
  • Лелеей, да знаеш как върви с кафе и кроасаан,... ама се задавих от смях.И наистина е бил скучен ден, без грам повод за скандал, как ли е изтраела горката...
  • jonnnn (Пламен) - ще трябва да се поровя в мобилния ѝ, ако "запис" е бил включен. През стената чувах само Мила😊🙄
  • Ай стигабе 😲'Ако не се нахвалиш, ще ти излезе пришка на езика 😊Чакам Сийчето да разкаже какви ги е забъркал нейния смотаняк 😎
Предложения
: ??:??