30 мар. 2023 г., 11:21

Направо по виражите 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
193 2 2
2 мин за четене

Някаква американска откачалка пак извърши масови убийства в училище.

И обърка родните мисирки в медиите. Ми, сега? Родена жена, смятала се за мъж?

Информират: „Полицаите застреляли убиеца. В дома й открили още оръжия…“

Той? Тя? То? Някакво същество?

Ама смотолевиха – джендърно правилно, демократично идиотско…

ххххЗа тая година са извършени 120 нападения с убийства на невинни от маниаци в САЩ. 12 СА В УЧИЛИЩА. 4 са резултат от изкрейзването на ненормалници, обявили се за „транс“...

хххх

Дърво паднало върху човек в Пловдив. Мисирекът информира: „…получил повреда на крака“???

Юрист ми опонира – ами така трябвало, тежка телесна повреда. На юридически – да, но не сме в съда, информират ни. Медийно. Демек – чисто човешки…

В случая – неграмотно…

хххх

Руското изкуство на запад е унищожено. По най-простия начин. Всички творци с руски корени или живели в Русия са обявени за украинци. Куинджи, Айвазовски, Репин…

хххх

На личния сайт на Зеленски тече подписка за сменяне името на Русия…

Щото, видите ли, има една Рус – Киевската. Нищо, че е наречена така през ХIХ век, за да я различават от другите образувания, носещи названия Рус…

А Русия да бъдела Московия…

Ако се усетят макетата… Ще станем Татария…

Нищо, че и те са сбърканяци и не познават историята. Щото кога кан Аспарух е стъпил на Балканите, а брат му Кубер в Керамисийското поле – кога татарите се появяват на сцената. Някакви си пет века и кусур, ама…

Русофобията се прихваща на гнил акъл…

хххх

-     Гласувайте за нас! Онези са мошеници, бандити, продажници…

-     Гласувайте за нас! Онези са мутри, далавераджии лъжци…

-     Гласувайте за нас! Онези са измамници, чугдопоклоници, грабители…

-     Гласувайте за нас! Онези са тарикати, дьонмета, кьорсофраджии…

Слушам ги… Всички са прави!

Да избера най-малкото зло? Което е ЗЛО?

Или…

 

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря, Надя!
  • Е, този тук не беше транс, а психопат. Току-що четох. Две годишно лази по пода в обществена тоалетна. Отстрани стои майка му и му се моли да стане. Нямала право да му се скара...
Предложения
: ??:??