27 мая 2016 г., 15:07

Не съм за вас 

  Проза » Рассказы
593 1 1
2 мин за четене

        Повечето си мислят, че са готови за мен и се опитват да ме убедят в това. Истината е, че някои от мъжете в живота ми, са били страхливци, сещам се за още доста лоши, идеално описващи думи, но ще ги спестя! Мислят си, че ме обичат. Казват ми, че ме обичат. И почти ме обичат наистина. Лъжат се. Лъжат мен. Страхуват се да ме обичат и да бъдат пометени от урагана ми от емоции. Аз никого не притискам и никого не задържам насила в живота си. Те не ме искат, но се държат за мен като удавници за сламка. Искат да не са сами.. Мислят си, че аз съм билета им към щастието. Колко нагло! Лъжат се. От мечта, бързо се превръщам в кошмар. Правят се на щастливи пред обществото, за да има за какво да им завиждат, но аз не крия живота си и не мога да допусна това недоразумение. Говоря. Намразват ме. Тръгвам си. Тогава идва човек, който ме кара да забравя за всички останали. Щастливи сме заедно, до момента, в който разбере, че не съм глупачка, нито лицемерка и не казвам неща, които чувствам. Тръгва си, а в мен нищо не трепва. Мразят ме. Искам нещо сериозно, омръзна ми от тези мимолетни връзки, не са за мен. Идва той - перфектният избор! Идеален! Сериозен! Обсебва ме и даже не ме дразни, странно - сигурно това е характерно за сериозната връзка. Ще свикна. За да не се отегчи той, е време да си поговорим. О, не! Твърде сериозна съм за него.. И той - идеалният, си тръгва. Довиждане, и бъди щастлив! Пък, аз не съм толкова зле, като се замисля.. Преживявам някак. Свикнах да ме напускат със или без обяснение. Вече не тръпвам, когато си тръгват. Добре де, не винаги. Понякога ми трябват около четири часа. Няма какво да лъжа, всъщност са по-малко. И ме обичат, и ме ценят, но за седмица. Не е любов. Празни са. Душевно бедни са. Заблудени. А, аз съм искрена. Ако обичам, си личи! Ако не обичам, си личи. Определено ме мразят. Не съм лесна, не съм трудна. Предпазлива съм! И такава искам да ме приемат! Нямам нужда от срок за влюбване! Нямам нужда от психолог или от някой, който да контролира действията ми! Сама искам да съм! Не ме обичайте! Нямам нужда от това сега!
        От любовта боли, свиквайте. Ако не боли, не е истинска. Отворете си очите! Не ме мразете или ме мразете.. Напълно безразлично ми е! Поне си вземете поука, защото животът е кратък - сладък и горчив! Щастието е в нагласата.. щастието е избор! И не си губете времето, в терзания дали сте готови за мен! Не, не сте! Аз съм лоша, понякога, но съм истинска. 

© Rumyana Momchilova Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??