21 сент. 2022 г., 21:45

Нож с две остриета 

  Проза » Обзоры, анализы, критические статьии
309 4 7
1 мин за четене

Руссия  подготвя на 27-ми този месец референдуми за присъединяването на Луганск и Донецк към нея. На пръв поглед всичко е просто и ясно. Двете области стават част от Русия и всеки опит за агресия срещу тях ще бъде третиран като агресия срещу Русия. Това ще позволи на Путин да удря противника с всевъзможни средства, в това число и с ядрено оръжие, нещо, което досега не беше възможно. В тази връзка мнозина считат, че обявената частична мобилизация е ход за засилване охраната на руските граници и за масиран отговор, при нужда, след референдумите. Но да огледаме внимателно всички възможности. Видяхме как Путин бе излъган от своите приближени за бърза победа в Украйна след инвазията на 24 февруари. Той се раздели с доста свои кадри, защото осъзна, че вече не може да им има доверие. Същевременно видни руски олигарси намериха изобретателни и парадоксални начини за "самоубийство". Сега се пита - кой има най-голям интерес от частичната мобилизация? Путин /този лош Путлер/ - прибързано ще ми отговорите вие! Но няма да се съглася с вас. Защото от мобилизациите най-голяма полза имат винаги военните. И си мисля, кой е сатанинският мозък накарал Путин да обяви тази мобилизация. Защото всяка мобилизация дава голяма мощ в ръцете на военните, предостатъчна за извършване на държавен преврат. Мобилизацията е нож с две остриета. Хитрецът внушил на Путин тази идея сигурно е замислил нещо скрито и потайно. Ще поживеем и ще видим, но има шанс да се окажа пророк.
 

© Младен Мисана Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • И ще дрънкат оръжия.
    И ще се лъжат, тъй както се гледат очи в очи.
    Друг решил е отдавна
    кой ще спечели или ще загуби завинаги.
    Малки земни, човешки войни!
  • Не е излъган! Търговията с оръжие трябва да върви.
  • Косово стана опасен прецедент. Откъснаха го и го направиха американска военна и наркодилърска база без референдум. Така удариха Югославия - без референдум, Чехословакия, СССР. При последните даже имаше референдум през 1991 година и над 90% бяха за запазването му. Обаче партийните бонзи си разделиха империята на феоди.
    Референдумът е опасен - и едновременно с това нормално демократично явление. Не забравяме - през 2014 година в Киев имаше преврат и срещу него са именно тези, които утре ще гласуват.
    Техен риск и...
    Ще видим...
  • Референдуми трябваше да има преди 30г., когато вечно пияният Елцин даде тия територии на Украйна. Сега е ясна целта на тези, както и резултатите от тях. Но е късно.
  • Няма да е атомен, те сами казват, че ще използват атомно оръжие единствено в отговор на нападение с такова. На Полша и Унгария също има известни териториални претенции към Украйна и няма да пропуснат да се възползват от ситуацията.
  • Благодаря, Акеми!
    Става ми все по-любопитно, какъв ще е фокусът? Вероятно вадене на заек от ръкава. Само дано не е атомен заяк!
  • Мобилизацията е по предложение на Кадиров а той е просто наемник. Путин се колебаеше дали да я проведе, но чеченеца го е убедил преди няколко дни. Скоро очакваме още изненади а голямото шоу ще е към края на следващия месец. Опасност от преврат няма.
Предложения
: ??:??