14 мая 2008 г., 09:35

Някой веднъж ми каза 

  Проза » Рассказы
1195 0 7
1 мин за четене

Някой веднъж ми каза, че светът бил малък. Живели сме били в един град. Дори някога сме били приятели. Близки приятели, ми каза, дори сме били женени. Това ми се стори илюзия, казах му аз, че това е лъжа. Но той отрече, дори сме имали щастлив брак. И две прекрасни деца, ми каза той, че сме имали. Животът ни бил прекрасен, сподели той с мен. Като в приказка сме живели дори, той допълни. Без да се замисля легнах и заспах, за да продължа този прекрасен сън. И един ден сънят се сбъдна. Ти дойде. Момичето, което съм търсил цял живот. И като буря навлезе в живота ми, той продължи да разказва. И като торнадо разхвърли разума и душата ми. Отнесе ме в небесата като прелетна птица, това каза той. Това бяха  неговите думи. Увери ме той, че това било истина. Каза ми, че аз не сънувам, но трябва да се събудя, защото ако ти си момичето, което винаги съм искал, сега е моментът да те имам. Не му вярвах. Отричах. Казах му аз, че отдавна мразя жените, но той ми показа верния път. Изтръгна сърцето ми и ми показа какво е да живееш без любов. Без да обичаш и да бъдеш обичан. Но аз никога не съм бил обичан, му казах аз. А той отговори, сякаш с присмех, че аз съм бил обичан повече отколкото съм си представял. Едно момиче ме е обичало повече от самата себе си, това той ми показа като ми върна сърцето и каза да отида и да спечеля момичето на мечтите ми. Момичето, което сънувам и бленувам. Той ми каза, че и преди сме били заедно. Преди, в един предишен свят. Затова ти не ми беше чужда, когато дойде. За мен не беше нова. Ти, Ти беше моята богиня, тогава, когато още можех да обичам жените и да бленувам за тях. Сега ти съживи това чувство в мен. И аз отново обичам. Аз отново те обичам.

(Вдъхновено от песента на The Roots и Erykah Badu – You Got Me).

© Бобо Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Понеже търся момче, което познавам... само в сънищата си, преглеждам материали на тема сънища и любов, един друг свят, една душевдна близост. И оставам изненадана- страхотно въздействащ разказ!! Поздрави!
  • Невероятно въздействие!
    Разказът ти е зареден!
    Поздрав!
  • Зузи, Ася, благодаря ви за мненията.
  • Чудесно откровение!Ние си мислим,че сме създадени да бъдем обичани,но аз не мисля така.Мисля,че сме родени да се научим на обич.Аплодисменти!
  • Това ми е любимото...ти си знаеш.
  • Благодаря и на теб, Краси.
  • Благодаря ти, Валерия. Радвам се, че ти е харесал.
    Хубаво е, когато човек намери своя soul mate както се казва.
Предложения
: ??:??