Няколко приказки
"Няма такова нещо като общество"!
"Развитието на една организация е в конфликтите, не в работата в екип"!
"Ти си враг на всекиго, всеки ти е враг - така се работи за развитие"!
"Всеки се стреми да измести този, който макар и малко, макар и формално, е над него"!
"Ако можеш, не се спирай - измести го/я. Ако не можеш - не спирай да търсиш начини. Намери ги!"
“Скромността” грози “човека”!
"Не се колебай - не можеш да затвориш устата на хората"!
"Чуждото мнение - какво значение има! Важно е само собственото мнение"!
“Разделяй и владей” – даже и себе си!
Алтруизмът е вреден – опит за оправдание на собствения егоизъм.
Егоизмът “ще спаси света"!
“Учител” – реализиран неудачник сред нереализирани такива.
Всеки е Айнщайн в собствения си микросвят.
Пътят за никъде е истинският път.
“Човекът е човек тогава, когато е” извън “път”я.
Използвани източници: Автори, много по-умни от автора.
Много цитати, някои с мои (Б) допълнения и леки интерпретации.
© Безжичен Все права защищены
А иначе - както съм писал - много от изреченията са мисли на велики хора, а аз просто бях самонадеян да ги "смеля" и променя по моя си тертип, много често обратно на тяхното (например Горки (Пешков) с неговата комунистическа безсмислица, че "скромността краси човека" - дрън, дрън ) .