14 sept 2014, 22:51

Няколко приказки 

  Prosa
852 2 9

Няколко приказки

 

"Няма такова нещо като общество"!
"Развитието на една организация е в конфликтите, не в работата в екип"!
"Ти си враг на всекиго, всеки ти е враг - така се работи за развитие"!
"Всеки се стреми да измести този, който макар и малко, макар и формално, е над него"!
"Ако можеш, не се спирай - измести го/я. Ако не можеш - не спирай да търсиш начини. Намери ги!"
“Скромността” грози “човека”!
"Не се колебай - не можеш да затвориш устата на хората"!
"Чуждото мнение - какво значение има! Важно е само собственото мнение"!

“Разделяй и владей” – даже и себе си!

Алтруизмът е вреден – опит за оправдание на собствения егоизъм.

 Егоизмът “ще спаси света"!

“Учител” – реализиран неудачник сред нереализирани такива.

Всеки е Айнщайн в собствения си микросвят.

Пътят за никъде е истинският път.

“Човекът е човек тогава, когато е”  извън “път”я.

Използвани източници: Автори, много по-умни от автора.
Много цитати, някои с мои (Б) допълнения и леки интерпретации.

© Безжичен Todos los derechos reservados

Comentarios
Por favor, acceda con su perfil, para poder hacer comentarios y votar.
  • Благодаря ти много, Надежда! Честит празник и на тебе и продължавай да ни радваш с великолепната си поезия.
    А иначе - както съм писал - много от изреченията са мисли на велики хора, а аз просто бях самонадеян да ги "смеля" и променя по моя си тертип, много често обратно на тяхното (например Горки (Пешков) с неговата комунистическа безсмислица, че "скромността краси човека" - дрън, дрън ) .
  • Тази творба си избрах, за да ти честитя празника. Неслучайно!
  • Доста безжично несвързани неща, Безжичен! За хаоса лесно се пише, но дали се живее лесно в него? И нещо от Айнщайн: Слабостта на позицията става слабост на характера.
  • Това е най-хубаво - всеки си има собствени предпочитания и още най-хубаво, че може да каже ясно: "Ами, повечето не ми харесват, или не съм съгласен". Това е най-нормалното нещо според мен.
  • "Човекът е човек тогава, когото е "извън път"я!
    Много точни високоволтови...
  • Коментарът ми ще се състои от цитат и мое допълнение - в твоя стил:
    „Той пише толкова глупаво, че се харесва на мнозинството.”
    Професор Тодор Боров

    А моето допълнение:
    Понякога дори чете – само себе си
    и е сигурно, че най-велик ще си умре.

    Безжичен, трудно е твоите научни статии, публикувани тук, да се харесат на мнозинството... А ти си от хората, които не четат само себе си...
    Поздравления за няколкото приказки!
  • Благодаря,че погледнахте и тук toxin (Таня), vale5 (Валентин ), oksimoron (Христов).
    vale5 (Валентин ), чакам с нетърпение да видя още и някоя друга жица... може и безжична... ...
  • С Таня!
    Поздрав, Безжичен!
  • Аз няма да мъдрувам тук, но искам да знаеш, че интерпретациите ти ми харесаха и че се радвам всеки път, когато те "видя"!
Propuestas
: ??:??