29 июн. 2010 г., 14:07

Обичай своя мениджър 

  Проза » Юмористическая
508 0 0
2 мин за четене

Какво имате против мениджърите си? Аз нищо. Някои от най-добрите ми приятели са мениджъри. Не, почакайте, грешка - бяха. Не помня какво точно се случи с тях, мисля, че така и не ги откриха след това, но важното е, че сега сред приятелите ми няма мениджъри. Ако имаше, със сигурност щях да ги обичам с цялото си сърце.

 

В Библията е казано да обичаме ближния си. Аз обичам мениджърите. Много. Особено сега, когато съм натъпкан със силни успокоителни. Тук, в тази тиха стая с меки стени, е лесно да обичаш всичко навън, което не виждаш и съответно няма как да те дразни.

 

Знаете ли, и мениджърът е човек като нас. И той има чувства, мечти, страхове. Има нужда от любов. И той като нас е несъвършен. Направил е две огромни грешки - да се роди и да стане мениджър. За щастие, и двете са поправими.

 

Аз съм сигурен, че някои от тях са израснали без родителска ласка, а други в течение на времето просто са били объркани от жестокия живот и неусетно са предали мечтите си, като са станали мениджъри вместо учени, лекари, инженери, летци. Сигурно част от тях са приели тази пагубна за душата професия, само и само да не умрат от глад. Но Бог обича всички и ако те се покаят искрено, ще бъдат спасени.

 

Опитват се да ми кажат, че съм убил 52-ма мениджъра за последните 5 години. Искат да ме изкарат луд и убиец. Аз - убиец на мениджъри? Аз съм толкова невинен по душа и изпълнен с любов към тях. Особено сега, когато съм натъпкан със силни успокоителни.

 

Те грешат. Не съм убил никого. Нещо бъркат човека или просто си търсят повод да ме затворят. Ето, аз им казвам - "Невинен съм, пуснете ме оттук и ще ви докажа, че обичам мениджърите". А те отвръщат, че с моето темпо на обичане, след още пет години нямало да има жив мениджър на света. Объркани, ненужно заблудени хора, са тези психиатри.

 

Понеже едва ли скоро ще ме пуснат от лудницата, сега на вас се пада отговорността да обичате вашите мениджъри. Галете ги по главата, говорете им нежно, купувайте им сладолед, близалки и сокове. След време сърцето им ще се стопли, те ще заживеят нов, по-красив живот, сами ще видят грешката си и ще напуснат мениджърския пост.

 

Любовта прави чудеса. Дори и с мениджърите.

© Борис Панталеев Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??