10 апр. 2020 г., 09:30

Обичаш ли 

  Проза » Другие
689 4 10

Обичаш ли

 

 

                 Обичаш ли...? Сутрин с косите ти да играя и да искам... Да те изкушавам с възможности, да се смея... С устните си по кожата ти да вая неочаквано... Мило познати невероятности и да флиртувам... Да бъде, както за първи път, едва укротимо. Отвътре и странно пърхащо... И да те мамя с черни очи... Да преминеш отвъд границата. Уханно смирена ще съм, обещаващо...

                 Обичаш ли...? Вечер, по люляково, призрачно синя... Да застана до теб, изпълнена с нежности и да съм готова... За нас двамата. Многозначно да плъзна ръка... И океан от диви копнежности да залее нощта, заедно с виното... Да ме желаеш, все по-силно, с всяко потрепване... На въздуха... И на ръце да ме понесеш... Както най-добре знаеш, само ти... А аз - обещавам! Ще дойда! С полъха...

© Светла Асенова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Усмивка... 🙂
    Чакам си новото ти стихче...
  • Ооо, колко мило! 😀😀😀
    Прекрасно поздравче...
    Щастлива съм, че на този ден си се сетил за мен...
    Благодаря ти!
  • 😀😀😀...
    Благодаря!
  • Гени... 💖
    Много се радвам, че добави творбата ми в "Любими"...
  • Краси... 💖
    За къде съм без твоята усмивка...
  • "Обеща ми Луната над река Ропотамо- обещания щедри, обещания само...!" А на мен и ръцете да ми вържат, пак ще ти пратя някоя усмивка Пишеш сериозно, а аз винаги се усмихвам като прочета.
  • Наденце... ❤
    Толкова ми е приятно да чувствам подкрепата ти...
  • Очите да ми вържат ще позная, че ти си го писала...
  • Асенчо... 🙂
    Благодаря ти, че добави произведението ми в "Любими"...
  • Благодаря ти, Марианка! ❤
    Много е мило, че добави творбата ми в "Любими"...
Предложения
: ??:??