7 июн. 2008 г., 08:06

Още по темата за близнаците 2 

  Проза » Юмористическая
1163 0 20
2 мин за четене

Въртя, суча и пак се връщам към темата за близнаците. Какво да се прави - съдба!А и да имаш близнак си е цяло приключение...

По традиция ни обличаха еднакво. Хората ни зяпаха, радваха ни се и ни заговаряха с умиление. Оставях на близначката да ги замайва - от малка си пада по сцената. Често се шегувахме, че тя е министър на външните работи, а аз - на вътрешните (нали съм си от тихите води)... Един ден се почувствахме като мечки на мегдана и се разбунтувахме. А и все по-трудно стигахме до консенсус за избора на дрехи. След бурна схватка с родителското тяло извоювахме правото си да бъдем  индивидуалности.

Най-голямата сензация при нас беше, че станахме майки по едно и също време. Чиста закономерна случайност... Божа работа, както се казва. Лекарите съзаклятнически се бяха наговорили да родим в дует - много им се искаше да влезем в рекордите на Гинес. Е, чак дотам не стигнахме - децата ни се родиха с шест дни разлика.

Цял град ни бъркаше, но синовете ни - никога. В началото имах проблеми с кърменето и съвсем естествено се обърнах за помощ към сестра ми. Не подозирахме какво ни очаква - синът ми се мръщеше, посиняваше от плач, умираше от глад, но така и не пожела да сучи от леля си. Характер! И двамата не приличат на нас - няма опасност да ги объркат. Щастливци! Племенникът е тъмноок и мургав, а синът - синеок и рус. Сещам се как един ден след урок по история за външните белези на племената, племенникът дълбокомислено заяви: "Вече разбрах: аз произлизам от прабългарите, а братовчед ми - от славяните..." Спогледахме се и едвам сдържахме смеха си. Но после се замислихме.  Кой знае?... На Балканите всичко е възможно...

Иначе двамата братовчеди са голяма комбина - перфектни критикари от зодия Дева. С кеф пукат пъстроцветните балони на майките си идеалистки. Пук... Пук...

Често ни питат защо и другата не пише стихове. Истината е, че и тя прописа, но на... руски. След като разбра обаче, че няма да може да надмине Пушкин, се отказа. Изцяло се отдаде на подбудителска дейност. Не знам как го прави, но винаги става на нейното. Шапка й свалям, макар че понякога ми се ще да я хвана за гушата... Лесно й е на нея! Пита ли ме тя какво значи да съчиняваш всеки Божи ден?! Вече започнах да говоря  в рими. Станах за резил!

Спомням си, преди няколко години  бяхме на море и на плажа ме посети Музата. Грабнах GSM-а и запаметих стиха. Гледам и близначката пише на своя, а в очите й - особен блясък. Ето, казах си, човек не може да остане равнодушен към плисъка на морските вълни и крясъците  на влюбените гларуси... С вълнение си разменихме мобилните телефони - тя прочете Морската ми  импресия, а аз - менюто й за седмицата... На безмълвния ми въпрос отговори: "И поетите трябва да ядат. И те са хора!" Както винаги, беше права.

Такива ми ти работи... Ако се сетя за още нещо,  очаквайте продължение. Дано само не ви омръзнем...

 

© Вилдан Сефер Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Много е забавно
    аз също чакам продължение
  • Никакво омръзване, Вили!
    Очаквам следващия с нетърпение!
    Поздрави И на близначката!
  • Благодаря ви!Маги, къде се губиш?Затъжих се!
  • чудесно се допълвате...
    приличате си...като две капки вода...
    а сте толкова уникални...всяка за себе си...
    с много обич за двете ви и за вашите момчета...
  • !!!!
    С обич за двечките!!! И прекрасните ви синове!
  • Открих теееЧудесна и тук!!!
  • Какво ти омръзване бе Вилдан
    Толкова сте интересни. Я се стягай за следващото, че и поетите трябва да четат. Не само да пишат
    Поздравления на близначките!
  • Благодаря ви!Радвам се, че съм ви разведрила!
  • Ей, разсмя ме пак! Страхотна си! И аз произлизам от близнак и ний братовчедите не си приличаме. Така сме - прабългари и славяни, но пък беше весело. И сега е, но когато успеем да се съберем.
    Хубаво и весело е тук при теб! Гушкам те!
  • Хубаво е при теб, пак ще се отбия - поздрави Вилдан!!!
  • Хареса ми, мамо!
  • Уж еднакви, а толкова различни...
    Увлекателно разказваш, Феичке! Очаквам продължение.
  • Браво, мила Вилдан! Хареса ми разказа ти, още повече че, както казваш, си свела до мининум художествената измислица и това което пишеш, е толкова реално! Усмихнато поздравче!
  • Люси, гледала си към друг, мила...Джани е със сини очи.Между другото,свела съм до минимум художествената измислица в този текст!
  • Джани е синеок? Това художествена измислица ли е или пак съм се объркала... Поздрав!
  • от мен и дъщерите ми близначки
  • Поздравления за продължението..., а щеше да излизаш в отпуск а...няма да те пуснем...няма!
  • Хубавото не омръзва, Вили. Нали знаеш, че апетита идва с яденето... Малииии, че косуматорски прозвуча, ама... си е чистата истина - само дето е храна за душата... Та, Вили, продължавай! Апетит не липсва - виждаш... Целувам ви!
  • Умееш да завладяваш читателя!Удоволствие е да те чета!Прегръдки!
  • Бих казала необятна тема... а ти я правиш интересна и приятна за четене и размисли... Обичам темите с продължение!
    Поздрави!
Предложения
: ??:??