6 нояб. 2019 г., 08:01

От деня - 42. 

  Проза » Другие
410 3 8
1 мин за четене

Събота. Пием си чай и кафе с приятели пред читалището. Подухва ветрец. И се кани да ръсне…

Идва барманката. Учтиво пита:

-     Ще влезете ли? Че тук много духа?

Бързорек съм си и отговарям с въпрос:

-     Че кой мъж се е оплакал от това?

хххх

Обадиха се едни познати. Бургазлии. От „Меден рудник”... Което означава, че не съм сигурен наистина ли са от Бургас...

Та оная нощ ги обрали...

Леко, технично, спокойно отворили вратата на панелния им апартамент.

Огледали наоколо, харесали си телевизора, който бил окачен в една от стаите, взели си и други неща. Предполагам – не за спомен...

Собствениците си спали дълбоко – не усетили нищо...

И, както каза мъжът – за щастие...

- Щото – вика ми – ако ги бяхме сварили, както крадат... Не знам дали щяхме да оживеем...

А, стига, бе... Какво става – обраните се радват, че не са усетили обира... Пострадали, но добре, че е било по-малкото зло...

Казвам го на едно момче – 66 набор, офицер в полицията, и той кима в съгласие.

Обяснява ми:

- Така е... Ако са ги нападнали наркомани – в каквото състояние са... Пак добре, че не са се събудили...

Даааа...

Преди лягане, събличайте се в антрето и оставяйте там дрехи, портфейли, кредитни карти, телефони, пари... Та да не ви търсят в спалнята...

Което, впрочем, не е гаранция за оцеляване...

 

 

 

Отново каня на гости - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря, Костадине!
    Няма разболяване, има много работа.
  • Сакън, кой ти каза,че имаш време да се разболяваш.Нелицеприятната действителност.Поздрав Георги и наздраве...за кихавицата де.
  • Благодаря, Мариана, Юри!
    Извинете, че съм кратък, тия дни голяма натовареност, време за кихване нямам.
  • Георги, поздравления за темата! Съветите са ценни. На един познат дъщеричката още не може да се оправи психически от такива среднощни крадци. Никой не знае как би реагирал при такава среща - белята може да стане много голяма!
  • Благодаря, Красе, Светлана, адаш!
    Алеко е високо, но времето е по-ниЗко и от онова...
  • Сещам се за една такава история.
    Обират младо семейство, но те се събуждат... Обаче, късметлии, попаднали не на убиици, а изнасилвачи.
    На другия ден жената разправя:
    - Голям късмет извадих(ме). Оказаха се хомосексуалисти...
    Та така у назе...
    Поздравявам те.
  • Коновски, като чета твоите разкази - си спомням за фейлетоните на Алеко Константинов. Справяш се и то за една минута
  • Значи най-добре всички да спят - хората, полицията, наркоманите... или поне да се правят на заспали за това, което се случва. И никой да не се съблича, а най-добре да не се прибира, обаче ако все пак има дом... Генек, тази кратка хубава проза, предизвиква дълги тревожни въпроси.
Предложения
: ??:??