6 авг. 2020 г., 23:16  

От днес палаткови лагери и в центъра Пловдив 

  Проза » Другие
528 4 9

Направи ли ви, обаче, впечатление, че всички палатки на протестиращите са абсолютно еднакви - като еднояйчни близнаци. И като модел и като цвят. Да помислим заедно на какво точно може се дължи това абсолютно съвпадение.

Първото, което ми идва на ум е, че тези палатки са получени от един и същи източник, снабдил шепата протестиращи с тях. А вие как мислите?  Прилагайки дедуктивния метод на Холмс и Поаро, можем да заключим също, че всеки един от тези протестиращи е получил и достатъчна сума пари, в случай че палатките пропуснат при обилен дъжд /за да покрие щетите за този протест, както вероятно и за следващи протести/. Това е неизбежна застраховка при т.нар. спонтанно протестиране. И слава на бог, че я има. Иначе кой би излязъл да протестира без да е застрахован?

© Младен Мисана Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Абе, тези теми не са ми по сърце, Ирен Коментарите ме наведоха на някои мисли, просто. Винаги стават едни такива, дето не са за пред хора
  • "Защо трябва да се протестира законно срещу беззаконието?" - вероятно ако хората протестират законно срещу безаконието и успеят, това ще някаква гаранция за промяна. Иначе е малко в стил "стани, за да седна аз". Аз вярвам, че има всякакви протестиращи - достойни за уважение и други, които не бихме желали съдбите на децата ни да зависят от тях. Едно е сигурно за мен, че клишето -"Ако искаш да промениш света, промени първо себе си" е вярно в момента с пълната си сила. Не напразно казват, че нов бардак със стари курви не можеш да направиш, е... същото е. Различна Държава със старо мислене - също.
  • Защо трябва да се протестира законно срещу беззаконието?
    Когато гърците роптаят, например, буквално парализират държавата. Няма банки, магазини, метро, фериботи, дори таксита няма.
    Много тегава тема, честно. И все такава ще е и едно нищене и пощене само ще се чува, докато няма единомислие. Абе въобщеее, умряла работа.
    Сори, Младен Просто се сетих, че съм виждала с очите си как разбиват витрини на магазини и банки в ден на протест, защото са си позволили да отворят. И не че го оправдавам, но пък и мирното стоене и неядене на фасул (примерно), като знак на недоволство, не ме устройва.
  • Правото на протест се осъществява по реда на Закона за събранията, митингите и манифестациите при строго спазване на обществения ред. Блокирането на движението по кръстовища и магистрали е грубо нарушаване на обществения ред, което се квалифицира като хулиганство – престъпление по смисъла на чл.325 ал.1 от Наказателния кодекс.
  • С Пламен! Протест с блокиране на кръстовища може и да не се прави. Вероятно... Но и унижението и преследването на журналисти и всички инакомислещи люде не е демокрация...Едно друго зловещо нещо Е!
  • Протест с блокиране на кръстовищата с палатки настройва негативно гражданите! Едва ли ще постигне нещо повече!
  • Не мога, да си представя тази измет да управлява съдбините на хората! Един от тях се аргументира, че и Ботев е нарушил правата на пасажерите на Радецки! Каква наглост, каква аругантност! Дано Всевишният ни пази от тях! И ние самите, разбирасе...
  • Благодаря и на двама ви, че взехте отношение.
    Може да се протестира естествено, но не трябва да се нарушават законите. Иначе демокрацията губи смисъл и случващото се се трансформира в метеж.
    Лек и хубав ден!
  • От вчера до днес-и вече ги няма. 🤔
    Доволно си наблюдателен, Младен!😉
Предложения
: ??:??