6 дек. 2017 г., 12:32

Относно Дядо Коледа 

  Проза » Письма
454 0 0

     Мили дечица, искам да Ви предам едно съобщение с изключително значение. Днес, в тоя прекрасен, слънчев, декемврийски ден, всички Вие ще бъдете удостоени с честта да разберете какво точно се крие зад маската на топлият семеен празник, известен като Рождество Христово.

     Коледа съвсем не е Добрия Старец, Снежанка, и най-различни подаръци. Коледа е празник, посветен на самия Син божий. Иисус Христос е живял векове преди Дядо Коледа да бъде измислен от група тесногръди човечèта, жадуващи за хорските парички. Добрият старец, който обикаля цялото земно кълбо за една единствена нощ, е просто плод на нечия фантазия. Истинският Дядо Коледа са вашите родители, които се лишават от дребните удоволствия в живота, за да успеят да Ви подарят усмивка. 

© Андрей Андреев Все права защищены

Текстът е написан през декември, 2015, в час по БЕЛ, по тема: „Писмо, в което се говори за Дядо Коледа, предназначено за децата от детската градина”. Може би аудиторията, която може да разкодира посланието, съвсем не се състои от децата в детската градина. Точно тук си струва да си спомним думите на Смирненски: „Ний всички сме деца/на майката земя”.

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??