23 окт. 2011 г., 18:33

"Пада лист от календара" 4 

  Проза » Другие
1120 0 1
2 мин за четене

  Младостта продължава...

 

    Вече си прехвърлила психологическата граница от 30 години. До вчера беше девойка, а вече си млада жена. Качила си някое килце, появил се е някой и друг бял косъм, някоя малка бръчица. Но какво от това, щом се чувстваш млада. И щом момчетата и мъжете все още се обръщат след теб, както когато си била на 18.

  Срещнала си мъжа на живота си или поне си мислиш, че е така. Защото в любовта, както и за всяко друго нещо в живота, човек никога не може да бъде сигурен на сто процента и никой не може да му гарантира, че ще продължи вечно...

  Очакваш първото (или второто) си дете.

  Междувременно си попътувала в България и чужбина; създала си нови приятелства, прекъснала си съзнателно или несъзнателно стари; преосмислила си отношенията си с най-близките си хора. Постигнала си няколко малки победи, правиш си непрекъснато равносметки.

  Как се е развил животът ти до момента? Възможностите да се предположи не са много:

  Вариант 1. Започнала си да работиш по специалността си или в близка до нея област, или нещо коренно различно. И колкото и да ти е било трудно в началото, и колкото и голям да е стресът, и отношенията с колегите и шефа ти да проскърцват на моменти, се чувстваш удовлетворена от себе си и живота си. Издигаш се постепенно в йерархията и този факт, както и семейството, което си създала, те правят много щастлива.

  Вариант 2. Работила си на много места, сменила си различни поприща. Навсякъде, където си била, си оставила следа след себе си и дори и да не си получавала много пари за труда си, си работила така, все едно получаваш много пари. Срещнала си толкова хора с най-различни съдби и характери, научила си доста за живота и света. Но въпреки това усещаш някаква празнота, някаква неудовлетвореност, все още търсиш точното си място в живота. Гложди те отвътре чувството, че не си постигнала достатъчно, че е можело да постигнеш повече.

 

  Очакваш детето, което ще се появи, да обобщи по някакъв начин постигнатото от теб до момента; да придаде на живота и личността ти цялостност и завършеност. Но дали ще стане така?! Или това ще е просто поредното изпитание в живота ти, което ще трябва да преодоляваш с променлив успех? Единствено времето ще покаже.

© Радослава Антонова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??