18 нояб. 2024 г., 00:37  

Последният подъл номер на Байдън 

  Проза » Обзоры, анализы, критические статьии, Другие
125 7 5

Постъпката на Байдън да разреши удари с американско оръжие в сърцето на Русия e подъл номер спрямо новоизбрания президент Доналд Тръмп. Защото Тръмп обеща мирно уреждане на военния конфликт и стореното от Байдън е пряк опит за осуетяване на обещанието му. На мястото на Тръмп щях да телефонирам незабавно на Зеленски и да го предупредя, че ако извърши подобни действия, щом стъпя в Белия дом ще има много сериозни последствия за него. Не зная какво ще предприеме Тръмп, но светът отново се изправя пред лицето на трета световна война заради един изкуфял дядка, който иска заедно със себе си да погребе и целия свят. Но Господ няма да допусне това. Убеден съм! Идва дълъг залез за демократите. Но напълно заслужен! Идва и краят на редица самозабравили се европейски лидери, които бяха назначени на своите постове от същия този изкукуригал дядка.

© Младен Мисана Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Напълно си прав, Младене.
    Това Тръмп да се обади на Зеленски не ми е хрумвало, но е логичен ход..
    Аз по- скоро си мислех дано се обади на Путин и да координират действията си до встъпването му в длъжност като президент.
    Днес след като чух новините, че Зеленски е побързал дс се възползва от разрешението за далекобойни ракети срещу Русия, съм много разтревожена от повишения риск за ядрен апокалипсис.
    Дано Бог попречи и вразуми безумците!
    Трябва много да се молим...
  • Господ да ни е на помощ!
  • Всички войни, които виждаме, са от човекоубийци.
    Но дойде Доналд Тръмп, който Бог може за употреби! Амин!

    Бъди здрав и вдъхновен, vega666(Младен Мисана)!
  • Ако приемем, че новата администрация на новоизбрания президент Доналд Тръмп ще бъде след 20 януари догодина по-различна,би трябвало войната в глобален мащаб да бъде последната война на планетата Земя.
    В такъв случай:какво ще правят ВПК (Военнопромишлените комплекси) на т.н.Велики сили?
    Не обичам войната още от времето на тази във Виетнам,но оттогава до сега са водени толкова много войни,че се усещам песимист.
    Да не забравяме, че Д.Тръмп в предизборната си кампания обеща неща, които изграждат непосилни, за да промени света с магическа палка за четири години.
    Дано поне постави началото на мира!
    Поздравления,Младен:за надеждата която споделяме; с няколкото представени от мен съмнения.
    "Ще поживеем,ще видим"...
  • Няма страшно, Младене. Руснаците вече са взели мерки. Само през последното са изстреляни над 500 дроно и 96 раакети срещу Украйна. Поразени са основно цели в Одеса и Николаев. Оставям да се сетиш сам какво е имало там.
Предложения
: ??:??